Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:18:32 GMT

سه واحد صنفی متخلف در گناوه پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۴۸۸۲

سه واحد صنفی متخلف در گناوه پلمب شد

علیرضا یوسفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  عرضه قلیان در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها ممنوع است و رعایت نکردن این اصل در شرایط کنونی یکی از دلایل اصلی پلمب این اماکن بوده است.

وی بیان کرد: همچنین پنج مکان  عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا به دلیل  رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در شرایط قرمز کرونایی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و براین اساس فعالیت گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ ممنوع است.

وی اضافه کرد: رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر می‌توانند غذا عرضه کنند و کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها مجاز به فعالیت نیستند.

یوسفی اظهار داشت:  باتوجه به شرایط بحرانی شهرستان از نظر شیوع کرونا، شهروندان از حضور در اماکن عمومی و تجمع پرهیز کنند  و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در  شکستن زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ یاری رسان کادر درمان باشند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و دروضعیت قرمز حاد کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر سلامت و بهداشت کووید-19 پروتکلهای بهداشتی گناوه اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر سلامت و بهداشت ویروس کرونا بوشهر سلامت و بهداشت کووید 19 پروتکلهای بهداشتی گناوه اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت محلات گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارائه خدمات از قبیل حجامت و فصد و یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهر محلات توسط کارشناس نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات دندانسازی و یک مرکز فروش گیاهان دارویی با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات طب سنتی با پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها غیر مجاز پلمب شدند.

او گفت: مردم برای انجام خدمات طب سنتی و دندانسازی، از مراکز داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۸۱ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند