Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در نامه ای به استانداران و روسای ستاد مدیریت بیماری کرونای استان های سراسرکشور  بر ضرورت احصاء مهمترین مشکلات حوزه مبارزه با بیماری کرونا و ارائه لیست نیازهای اصلی و پیشنهادات لازم، به منظورفعالتر و موثرترشدن اقدامات، درقالب حرکتی جهادی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با  اشاره به تصمیمات نشست صبح روز جاری  هفتاد و نهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و تاکیدات ریاست محترم جمهوری، مبنی بر ضرورت تشکیل کارگروهی به منظور احصاء مهمترین مشکلات حوزه مبارزه با بیماری کرونا و ارائه لیست نیازهای اصلی و پیشنهادات لازم، به منظورفعالتر و موثرتر شدن اقدامات مرتبط با مبارزه با بیماری کرونا درقالب حرکتی جهادی و زیر نظرقرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا؛ گفت: حداکثرتا پایان روز دوشنبه 18 مرداد ماه، نسبت به ارائه اطلاعات مورد اشاره به دبیرخانه قرارگاه اقدام، تا اقدامات لازم در راستای جمع بندی عاجل اطلاعات دریافتی و تمهیدات مناسب، به منظور برگزاری جلسات کارشناسی و مشخصاً جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد، اتخاذ و نتیجه به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دین پرست قرارگاه عملیاتی ستاد بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است