Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت ویژه دانش آموزان با توجه به شرایط کرونا گفت: طبق برنامه ریزی‌ها در ۴۱ منطقه آموزش و پرورش استان اصفهان حدود هزار و ۱۰۰ پایگاه اعم از مدارس، پایگاه‌های اوقات فراغت، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، مدارس قرآنی، کانون‌های ورزشی و پژوهش سرای دانش آموزی به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان اصفهان در تابستان امسال در قالب جشنواره توت فرهنگی که ترکیبی از تابستان، تربیت و برنامه فرهنگی است، برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: جشنواره توت فرهنگی در چند محور آموزشی، تفریحی و سرگرمی در نظر گرفته شده است و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او محور دوم جشنواره توت فرهنگی را که بحث تفریح و سرگرمی اوقات فراغت است را شامل تمامی کلاس‌های هنری، ادبی و خلاقیتی اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز کلیپ‌های چند دقیقه‌ای تهیه و هر روز در شبکه شاد بارگذاری می‌شود.

شکری افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان تابستان امسال بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز اصفهانی در قالب جشنواره اوقات فراغت در رشته‌های متعدد آموزش ببینند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقات فراغت دانش آموزان تابستان استان اصفهان اوقات فراغت توت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود