Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:38:05 GMT

بسته پیشنهادی ویژه عزیزی خادم برای کریم باقری

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۵۰۵۰

بسته پیشنهادی ویژه عزیزی خادم برای کریم باقری

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ابقاء در پست خود خواهان ادامه همکاری با دستیاران خود شد تا شهاب الدین عزیزی خادم برای مذاکره با آنها اقدام کند.

رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه با وحید هاشمیان و توافق با او برای ماندن در کادر تیم ملی ایران قصد دارد بسته ویژه پیشنهادی را به کریم باقری ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس که با این تیم به پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر دست پیدا کرده است در دور مقدماتی بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به طور مشترک در جمع کادر فنی سرخپوشان پایتخت و همچنین تیم ملی حضور داشت.

حالا اسکوچیچ تصمیم دارد باقری را در سال جاری به صورت تمام وقت در اختیار داشته باشد تا او را در مسیر صعود به جام جهانی قطر همراهی کند.

حضور تمام وقت باقری در حالی پیشنهاد شده است که قرارداد این مربی با پرسپولیس به اتمام رسیده اما مسئولان باشگاه خواهان حفظ باقری هستند.

عزیزی خادم ضمن ارائه پیشنهاد حضور تمام وقت به این مربی تصمیم دارد پست مدیریت تیم ملی را هم به باقری بدهد تا در صورت پذیرش آن، تمام امور اجرایی با هماهنگی‌های وی انجام شود.

کد خبر 5276190 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: کریم باقری تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال کشتی آزاد حسن یزدانی جام حذفی کاراته سجاد گنج زاده کاراته امیرحسین زارع فرهاد مجیدی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی کاراته تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.


او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.


او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کد خبر 849528 منبع: ورزش سه برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان