Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه جدی بنده از مسئولان استانی این است که در راستای تقویت جهاددانشگاهی استان همت داشته باشند تا از پتانسیل و ظرفیت موجود در این مجموعه در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این مجموعه با بهره گرفتن از جوانان متعهد و مومن و متخصص توانسته است اقدامات بزرگی را در کشور و استان قزوین پایه‌ریزی کند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت جهاد دانشگاهی قزوین دور بودن از نگاه‌های سیاسی و حواشی و توجه ویژه و جهادی به فعالیت‌های حوزه  تخصصی خود است، در این راستا جذب نیروهای نخبه و متعهد با توانمندی بالا در جهاد دانشگاهی موجب شده شاهد خلق حداکثری از حداقل‌ها در جهاددانشگاهی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی با وجود تمام محدودیت‌های مالی و اعتباری، بهره‌وری خوبی را به نمایش گذاشته است. در بازدیدهای میدانی از جهاددانشگاهی، شاهد تنوع خدمات در حوزه‌های مختلف جهاددانشگاهی قزوین بودم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند در پیشبرد توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی را ایفا کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطالبه جدی بنده از مسئولان استانی این است که در راستای تقویت جهاددانشگاهی استان همت داشته باشند تا از پتانسیل و ظرفیت موجود در این مجموعه در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر مجموعه جهاددانشگاهی یکی از اولویت‌های خود را حرکت در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان قرار داده است که بی‌شک این تغییر رویه می‌تواند آثار و برکات خوبی را در حوزه دانش‌بنیان برای استان رقم بزند.

محمدبیگی اشاره کرد: با توجه به اینکه متأسفانه بیماری سرطان در کشور آمار بالایی را به خود اختصاص داده است، شاهد آن هستیم که یکی از مجهزترین مراکز خصوصی شیمی درمانی در استان قزوین توسط جهاد دانشگاهی اداره می‌شود که انواع خدمات دارویی و درمانی را برای متقاضیان ارائه می‌کند. در کنار فعالیت‌های این مرکز می‌توان به فعالیت مرکز ناباروری نیز اشاره کرد که ازجمله اقدامات جهاددانشگاهی قزوین است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد قابلیت‌ها و توانمندی جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی به سمت خدمات مورد نیاز مردم هدایت شود تا بدین واسطه بتوانیم مسائل اولویت‌دار و چالش‌های استانی را رصد و متناسب با آن برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: تدوین سند آمایش علم و فناوری استان قزوین توسط جهاد دانشگاهی را می‌توان از جمله افتخارات این مجموعه پرتلاش در قزوین دانست که در سطح کشور کم‌نظیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی قزوين مرکز درمان ناباروری اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، گفت: شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم یک راهبرد اجرایی برای همه اقشار مردم و مسئولان است که با تحقق آن مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کریم عباسی در نخستین جلسه این معاونت ضمن تشریح و تبیین محورهای شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، اظهار داشت: اگر چه فعالیت‌های بسیار خوب و مثبتی در حوزه تولید و چرخه اقتصاد در کشور صورت گرفته، ولی بیان مستمر این مهم در سال‌های اخیر توسط معظم‌له نشان از اهمیت استمرار، تلاش و نیاز به ایجاد دگرگونی در حوزه تولید و علم کشور است.

وی افزود: افکار عمومی و مردم باید نتایج فعالیت تولیدی و تحقق راهبرد سال را در عملکرد مسئولان لمس کند، چرا که ریشه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین‌الملل در تحقق شعار سال است و این مهم با مقوله علم قابل رفع شدن است و این موضوع نشان‌دهنده ارزش علم و عالم است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، خاطرنشان کرد: بی‌تردید برای هر پدیده در عالم هستی یک سیر تکامل قابل تصور است و اگر استعدادها و ظرفیت‌های موجود در جامعه به شکل صحیح به‌کارگیری شود می‌توان به جهش تولید دست یافت و نتایج شیرین آن را در کشور حس کرد.

عباسی به دستاوردهای جشنواره علمی جهادگران علم و فناوری این معاونت در استان قزوین اشاره کرد و افزود: این جشنواره تنها به یک همایش ختم نمی‌شود و برگزاری جشنواره علمی آغاز یک حرکت علمی در استان است که به همین منظور دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و زمینه ساز فعالیت های جشنواره آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: سعی ما در معاونت علمی و پژوهشی در راستای شعار سال؛ شناسایی ظرفیت های مردمی و نیازهای مسئولان و ایجاد ارتباط بین این دو حوزه است تا بتوانیم گام اصلی را برای سربلندی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران برداریم.

گفتنی است، در این جلسه هریک از مسئولان علمی نواحی و اقشار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سال گذشته پرداخته و در خصوص برنامه‌های سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود