Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این پیام آمده است: خبرنگاران، هاتفان بی‌ادعای حقیقت‌اند؛ چراغ بی‌نشان آگاهی. جان‌شان را می‌سوزند و جهان را می‌سازند.

خبرنگاران، پیام‌آور امیدواری انسان‌اند؛ فانوس ناپیدای دانایی. از راحت خویش حذر می‌کنند و عالم را از روزهای خوب، خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک در این وانفسای شتاب و تندی مدام، از آنجا که پیشگاه پیام راستی، ناپیداست، خبرنگاران و اهالی رسانه، طلایه‌دار پاسداری از واقعیت‌اند و نگاهدار پایداری حکمت. پس، کارشان دشوار و مسیرشان ناهموار است. در این معبر نامعتبر، همانا عشق و تعهد است که خبرنگاران را از تباهی، به دور و از گمراهی، عبور می کند. عشق‌شان بسیار و تعهدشان استوار!

با این همه، در این زمانه دائماً نوشونده، خلاقیت و درایت اهالی رسانه و نوآوری و تاب‌آوری جمع خبرنگاران، از سختی‌هایشان خواهد کاست و بر خوشنودی مخاطبان و عموم مردم، خواهد افزود.

17 مرداد، روز خبرنگار است؛ روزی که در تقویم همگان، بین هیاهوی روزگاران، فراموش‌ناشدنی است؛ اینگونه است که جاودانگی خبرنگاران بر پیشانی تاریخ، ماندنی شده است. روز خبرنگار مبارک.

 

پرویز کرمی

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری

و رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرنگار پرويز کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری