Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@16:54:56 GMT

روز پایانی المپیک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۵۲۸۷

‍‍‍‍‍‍

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی که از ۱۶ روز قبل در توکیوی ژاپن آغاز شده بود، عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه و خاموش شدن مشعل، رسما به پایان خواهد رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این دوره از بازی‌ها به علت شرایط کرونایی با اِعمالِ شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کاوران ورزش ایران نیز با ۶۳ ورزشکار در ۱۷ رشته، در این رقابت‌ها حضور داشت که با کسب ۳ نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ایران در این بازی‌ها، جواد فروغی در تیراندازی، محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی و سجاد گنج زاده در کاراته صاحب مدال طلا شدند، حسن یزدانی در کشتی ازاد و علی داودی در وزنه برداری نقره کسب کردند و دو برنز کشورمان را هم امیرحسین زارع در کشتی ازاد و محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی بدست آوردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
اما روز پایانی المپیک، با قهرمانی دونده کنیایی آغاز شد. صبح امروز در دوی ماراتن مردان، الیود کیپ چوگه - دونده نامدار کنیایی - با ثبت زمان ۲ ساعت و ۸ دقیقه، زودتر از دیگر شرکت کنندگان از خط پایان گذشت و قهرمان المپیک شد، کیپ چوگۀ ۳۸ ساله در المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز طلا گرفته بود. در این رقابت، ابدی ناگییه از هلند و بشیر ابدی از بلژیک، عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در دوچرخه سواری کایرین، جیسِن کِنی انگلیسی، آوانگ عزیزُالحَسَنی از مالزی و هَری لاورِشِن از هلند نشان‌های طلا، نقره و برنز را بر گردن آویختند.
بوکس، واترپلو، هندبال، ژیمناستیک، بسکتبال و والیبال دیگر رشته‌هایی هستند که امروز ورزشکاران کشور‌های مختلف برای کسب آخرین مدال‌های المپیک با یکدیگر رقابت می‌کنند.

لحظاتی پیش هم خبر رسید که امیرحسین زارع کشتی گیر جوان کشورمان که در این بازی‌ها موفق به کسب نشان برنز شد، به عنوان پرچمدار کاروان ایران در مراسم اختتامیه معرفی شد. برچسب ها: المپیک 2020 ، اختتامیه ، پروتکل های بهداشتی ، کرونا ، کاروان ایران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: المپیک 2020 اختتامیه پروتکل های بهداشتی کرونا کاروان ایران بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور