Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره انتخاب رشته‌های گرانقیمت، اظهار کرد: در ایام انتخاب رشته داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه‌ها هستیم؛ در این ایام، برخی افراد با تبلیغ‌هایی با هدف کسب معروفیت، مسائلی را عنوان می‌کنند که به نظرم نه فردی این پول‌ها را می‌دهد و نه فردی این پول‌ها را گرفته است و فقط برای کسب معروفیت این افراد است که این چنین قیمت‌هایی در فضای عمومی در جامعه مطرح می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه گزارش‌هایی دریافت کردیم که بعضی از این افراد، خود را متخصص، پزشک و ... معرفی کردند در حالی‌که چنین مدارکی ندارند و یا فارغ‌التحصیل آن دانشگاه‌هایی که گفتند، نبودند.

امرایی با بیان اینکه نظارتی بر پایگاه‌های انتخاب رشته و مؤسسات آموزشی و تخصصی در زمینه انتخاب رشته وجود ندارد، گفت: بعضی از این افراد، زحمات سایر افراد دلسوز جامعه که با منطق، عقلانیت و صداقت به انتخاب رشته داوطلبان کمک می‌کنند را از بین می‌برند.

وی تصریح کرد: داوطلبان باید بدانند که کسی با رتبه 50، 60 هزار نمی‌تواند در رشته‌های پرمتقاضی پذیرفته شود و با هوشیاری کامل و مراجعه به افراد متخصص باید انتخاب رشته کنند و گرنه علاوه بر هزینه زیاد مالی ، همان شانس کم پذیرش را هم از دست می‌دهند.

عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت کشور افزود: دستگاه‌های امنیتی لازم است به این مسأله ورود کنند و ما شاهد تبلیغات کذایی در جامعه و حتی صدا و سیما نباشیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی امرایی انتخاب رشته انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری