Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر الوند گفت: کارآمدی و انقلابی بودن مهم ترین ملاک برای انتخاب شهردار الوند است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالحسن شیرمحمدی با بیان اینکه انتخاب شهردار یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف اعضای شورای اسلامی شهر است، اظهار کرد: انتخاب شهردار از این جهت که  مدیریت و امور اجرایی شهرداری در اختیار وی قرار می گیرد از اهمیت بسیار بالایی برخودار است لذا انتخاب درست شهردار می تواند مسیر خدمتگزاری به شهروندان را هموار تر سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهر الوند در بخش های مختلف دارای ظرفیت های فراوانی است که مدیریت شهری وظیفه دارد با برنامه ریزی دقیق و انتخاب شهردار توانمند و انقلابی آنها را شکوفا و در مسیر عمران و آبادانی قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار نشست و جلسات زیادی را برگزار کرده اند، گفت: اعضای شورای شهر الوند که نسبت به رفع مشکلات  و عمران، ابادی شهر و خدمتگزاری صادقانه و بی منت به شهروندان دغدغه مشترک دارند برای انتخاب شهردار ملاک و شاخص های مهمی را تبیین کرده اند.

شیرمحمدی با بیان اینکه برای انتخاب شهردار الوند فراخوانی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 30 نفر از نقاط مختلف کشور و همچنین داخل استان برای هدایت شهرداری الوند رزومه ارائه داده اند که اعضای شورا در حال بررسی دقیق  و کارشناسانه رزومه های دریافتی هستند که پس از راستی آزمایی در نهایت گزینه های نهایی برای مصاحبه به صحن شورا دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به شاخص های اعضای شورای شهر الوند برای انتخاب شهردار تصریح کرد: کارآمدی و انقلابی بودن اصلی ترین و مهم ترین ملاک برای انتخاب شهردار الوند است  که تخصص، تجربه، برنامه محور بودن، پاک دستی ، برخوداری از حسن خلق و مردم‌داری، جهادی بودن، جسارت، شجاعت، قانون مداری، ریسک پذیر بودن در ذیل کارآمدی و انقلابی بودن قرار می گیرد.

این مقام با تاکید بر اینکه شهروندان الوند از اعضای شورای اسلامی شهر ایجاد تغییر و تحول و آسایش شهروندان را در مدیریت شهر انتظار دارند، گفت: شهروندان نجیب ، صبور و انقلابی الوند انتظار دارند که رویکرد مدیریت شهری الوند در جهت تامین منافع شهر و شهروندان تغییر پیدا کند لذا اعضای شورا به عنوان منتخبان مردم خود را موظف به تحقق مطالبه به حق شهروندان می‌دانند. 

شیر محمدی با یادآوری اینکه طبق قانون، اعضای شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار کاملا آزاد و مستقل هستند تاکید کرد : بدون تردید اعضای شورای شهر الوند در خصوص انتخاب شهردار از مشورت و نظرات کارشناسان و دلسوزان استفاده خواهند کرد اما به هیچ عنوان تحت فشار و توصیه‌ی فرد و یا گروهی شهردار انتخاب نخواهند کرد.

وی افزود: شهر الوند به دلایل مختلف با مشکلات و کاستی های فراوانی روبرو است و در گذشته خساراتی به شهر وارد شده است و لذا شهردار آینده الوند باید توانایی شتاب بخشیدن به عمران و آبادانی شهر و تغییر سیما و منظر شهری و ارتقای زیر ساخت های شهری را داشته باشد. 

رئیس شورای اسلامی شهر الوند با تاکید براینکه اعضای شورای شهر الوند که در خصوص منافع شهر و شهروندان کاملا با هم متحد، منسجم و یکدل هستند، گفت: اعضای شورا شهر الوند در خصوص انتخاب شهردار به هیچ عنوان تحت تاثیر نام و عنوان و یا رزومه‌ها و برنامه‌های غیر واقعی قرار نخواهند گرفت و  چه بسا ممکن است از گزینه های مطرح شده فردی گمنام ولی دارای شاخص های مورد نظر شورا برای هدایت شهرداری، انتخاب شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر الوند کارآمدی و انقلابی بودن اعضای شورای اسلامی شهر اعضای شورای شهر الوند انتخاب شهردار الوند برای انتخاب شهردار اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضای شورای شهر، شهردار منتخب را برای سیر مراحل قانونی به استانداری معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه ای که در فرمانداری کنگاور برای بررسی وضعیت تعیین شهردار و سرپرست شهرداری کنگاور برگزار شد، اظهار کرد: بدیهی است که استانداری و فرمانداری هیچگونه دخالتی در انتخاب شهردار نداشته و ندارد و ضروری است اعضا شورای شهر، شهردار منتخب را جهت سیر مراحل قانونی در زمان مذکور به استانداری معرفی کنند و این کار بر طبق موعد مقرر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در جریان تشکیل جلسه توسط فرمانداری کنگاور با حضور طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و مسوولان استانی، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

قابل ذکر است، در راستای بررسی و اتخاذ تدابیر لازم پیرامون مشکلات شهرداری کنگاور در خصوص انتخاب شهردار جلسه ای، روز دوشنبه به دعوت فرماندار کنگاور و با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیر کل حراست استانداری، سرپرست اداره‌کل بازرسی و امور حقوقی استانداری و اعضا شورای شهر کنگاور جلسه ای در فرمانداری کنگاور برگزار و پس از بحث و بررسی موضوع، مقرر شد اعضا شورای شهر کنگاور تا روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

کد خبر 749523

دیگر خبرها

  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • خروج علیه شهردار تهران