Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:38:58 GMT

شام آخر در خانه لیونل مسی برگزار شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۵۴۸۰

لیونل مسی دیشب مراسمی برای خداحافظی با برخی دوستان خود در خانه اش برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کابوسی که از تابستان فصل گذشته هواداران بارسلونا را آزار می داد پنج شنبه گذشته بالاخره تعبیر شد و در نهایت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه روز جمعه در جریان برگزاری نشست خبری خود اعلام کرد جدایی این ستاره 34 ساله و آرژانتینی از بارسلونا قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسید تمامی توافقات برای ماندن او در نوکمپ انجام شده، اما در نهایت قوانین سخت گیرانه لالیگا اجازه تمدید قرارداد لیونل مسی را نداده و جدایی او قطعی شد.

 

مسی که به نظر از اتفاقات پیش آمده شوکه شده، فعلا در این رابطه حرفی نزده و قرار است امروز آخرین کنفرانس خبری او در باشگاه بارسلونا برگزار شود. اما به نظر می رسد دیشب لیونل مسی برخی دوستان صمیمی خود در باشگاه بارسلونا مانند سرخیو بوسکتس، یوردی آلبا و البته سرخیو آگوئرو را برای انجام مراسم خداحافظی دعوت کرده بود.

 

اولین کسی که به خانه مسی رفت سرجیو بوسکتس بود که در حدود ساعت هشت شب به آنجا رسید. نیم ساعت بعد نوبت آمدن یوردی آلبا بود و ساعت 9 شب نیز آگوئرو خود را به این جمع دوستانه رساند. همچنین ایبای، یوتیوبر معروف نیز در این مراسم حاضر بود. البته برخی از هواداران بارسلونا نیز برای دنبال کردن اتفاقات و دیدن ستاره های مورد علاقه خود اطراف خانه لیونل مسی جمع شده بودند. امروز این بازیکن محبوب در نشست خبری حاضر شده و در مورد دلایل جدایی از بارسلونا توضیح خواهد داد.

 

 

لیونل مسی بارسلونا سرخیو آگوئرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا سرخیو آگوئرو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

شب گذشته ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا قطعی شد و او از تصمیمش برای استعفا منصرف شد. به همین دلیل امروز نشستی خبری در باشگاه بارسلونا با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند.

ابتدا لاپورتا حرف زد و گفت به چه دلیلی اصرار برای ماندنی شدن ژاوی داشت و سپس مربی کاتالان توضیح داد که چرا از استعفا منصرف شده است.

در بخشی از نشست، لاپورتا هنگامی که از ژاوی تعریف می‌کرد، احساساتی شد. هم او و هم ژاوی برای یک لحظه احساسی شدند و بغض رئیس شکست که با تشویق حاضران در نشست همراه بود.

لاپورتا بعد از گفتن این جمله که به داشتن ژاوی افتخار می‌کنیم، برای لحظاتی مکث کرد و به وضوح منقلب شده بود. او سپس ادامه داد و چند بار دیگر تاکید کرد که به ژاوی و ایده‌هایش اعتماد کامل دارد.

منبع: ورزش سه

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس