Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یکی از وزارت‌خانه‌های مهم در دولت، وزارت ورزش و جوانان است که متاسفانه در دوره‌های گذشته کم‌توجهی زیادی در این مورد صورت گرفته بود. همیشه مثلی وجود داشت که هر کسی که در دولت پستی نمی‌گرفت و جامانده از مقام بود، به ورزش می‌آمد که متاسفانه سرانجام کار این شد که یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین وزارت‌خانه‌های دولت اصلا حال و روز خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب ملت معرفی شد، در برنامه‌ها و جلساتی که با اهالی ورزش داشت، چند پارامتر مهم را به عنوان شاخص برای معرفی وزیر ورزش معرفی کرد. “ورزشی، جوان، کاری و انقلابی بودن: چهار عنصر مهمی بود که رئیسی چندین بار در صحبت های خود به آن پرداخته بود. در واقع منتخب مردم شاخص‌های خود را برای معرفی وزیر ورزش عنوان کرده بود.

در کنار این مولفه‌ها یکی از کلیدی ‌ترین شاخص‌ها، نزدیکی به خود دولت و سابقه کار اجرایی در ارکان مختلف است. مطمئنا اگر وزیر ورزش آینده قرابت خوبی با دولت و حجت الاسلام رئیسی داشته باشد، بسیاری از مصائب ورزش و جوانان را می‌توانند با همفکری و همیاری هم حل کنند و باعث نشاط عمومی و آرامش در جامعه شوند.

 اگر این مولفه‌ها و صحبت‌های رئیسی را کنار هم بگذاریم، شاید تعداد کاندیداها برای پست وزارت ورزش به تعداد انگشت های یک دست هم نرسد.

در زیر به اختصار نگاهی گذرا به سوابق حمید سجادی داریم:

سیدحمید سجادی ۵۳ ساله و دونده سابق دوهای استقامت و مدیر ورزشی است که در اواخر خرداد ۱۳۹۰ از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای کسب رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد اما با ۱۳۷ رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را کسب کند. وی در زمان وزارت محمد عباسی به عنوان معاون وی انتخاب شد و به مدت دو سال معاون وزیر ورزش بود. وی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

کد خبر 849281 منبع: ایسنا برچسب‌ها رسانه - رادیو تلویزیون مجری ویژه ورزشی ورزش

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تمجید رئیسی از اعتراضات در دانشگاه‌های غربی
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است