Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:19:27 GMT

سنا گزینه بایدن برای نیروی دریایی آمریکا را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۵۵۳۴

سنا گزینه بایدن برای نیروی دریایی آمریکا را تایید کرد

مجلس سنای آمریکا صلاحیت "کارلوس دل تورو " گزینه مورد نظر جو بایدن برای احراز سمت وزیر نیروی دریایی ایالات متحده را تایید کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، سنای آمریکا با انتخاب کارلوس دل تورو به عنوان وزیر نیروی دریایی این کشور موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایید نخستین قاضی فدرال مسلمان در سنای آمریکاسنای آمریکا طرح مقابله با تهدید فناوری چین را تصویب کردکمیته‌های سنای آمریکا خواستار تدابیر امنیتی جدید برای کنگره شدند

 

بر اساس این گزارش، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیش از این "دل تورو" را به عنوان گزینه پیشنهادی برای احراز این سمت به سنا معرفی کرده بود. وی دومین وزیر دو رگه آمریکایی-اسپانیایی (هیسپانیک) در تاریخ نیروی دریایی آمریکا به شمار می رود.

دل تورو که متولد کوبا است، از آکادمی نیروی دریایی آمریکا فارغ التحصیل شده و در جریان عملیات طوفان صحرا در خلیج فارس، فرماندهی ناوشکن یو اس اس بولکیلی را بر عهده داشته است.

وی همچنین پایه گذار و مالک شرکت SBG Technology Solutions یک پیمانکار دولتی در ایالت ویرجینیا بوده است.

لیود آستین وزیر دفاع آمریکا ضمن دفاع و حمایت از معرفی دل تورو به عنوان وزیر نیروی دریایی آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: دل تورو در طول زندگی حرفه‌ای اش، تجربه های عمیقی اندوخته است که موجب پیشرفت امنیت ملی آمریکا بوده و وی را برای خدمت به کشور به عنوان هفتاد و هشتمین وزیر نیروی دریایی به خوبی آماده کرده است.

تایید صلاحیت دل تورو در شرایطی است که قدرت دریایی آمریکا یکی از نقاط اصلی رقابت با چین در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

دل تورو در نشست بررسی صلاحیتش در سنای آمریکا نیز وعده داده است تا به طور خاص بر روی تهدید ناشی از چین متمرکز شود و از متحدان و شرکای آمریکا در منطقه هند-اقیانوسیه حمایت کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی آمریکا وزیر نیروی دریایی سنای آمریکا دل تورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر