Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:37:24 GMT

رسیدگی به ۳۱ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۵۸۰۴

رسیدگی به ۳۱ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در نهاوند

ایسنا/همدان  رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: در چهار ماهه سال‌جاری ۳۰۱ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ‌ارز در نهاوند مورد رسیدگی قرار گرفت.

قاسم بازردار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز طی مدت چهار ماهه نخست سال جاری ۳۱ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در شهرستان نهاوند مورد رسیدگی قرار گرفت که متخلفان به پرداخت بالغ بر دو میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین در چهار ماهه نخست امسال در مجموع ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در حوزه قاچاق کالا و ارز، خدمات و بهداشت و درمان در شهرستان نهاوند مورد رسیدگی قرار گرفت، افزود: در حوزه کالا و خدمات افزون‌بر ۲۰۰ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که متخلفان در مجموع به پرداخت ۳۲ میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۴۰۰ ریال جریمه محکوم شدند که از این تعداد ۱۸۰ فقره اجرا و افزون‌بر ۲۸ میلیارد ریال وصول شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند، تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز افزون‌بر ۷۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که متخلفان به پرداخت ۲۱۰ میلیون ریال محکوم و به‌طور کامل اجرا شد.
وی در خاتمه به مهمترین پرونده رسیدگی شده اشاره کرد و گفت: در ماه گذشته یک مزرعه بیت‌کوین با ۱۵ ماینر کشف شد که پس از ارجاع آن به تعزیرات، تمام کالاهای کشف شده به نفع دولت ضبط و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي قاچاق كالا و ارز استانی اقتصادی حوزه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت