Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه«فارس من» موضوع «بلاتکلیفی جاده، گاز و آب آشامیدنی روستای ابراهیم کندی» را مطرح کرده و خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

گازرسانی تا ۴۵ روز آتی به روستای ابراهیم کندی

در پیگیری این سوژه؛ معاون امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان اردبیل اظهار کرد: مراحل تکمیل خط اصلی و خط تغذیه روستای ابراهیم کندی و ۵ روستای همجوار آن به پایان رسیده و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز معز افزود: مراحل گازرسانی و احداث خط شبکه و خط لوله اصلی به روستای ابراهیم کندی و ۵ روستای همجوار با این روستا به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به پایان رسیده است و تلاش می‌کنیم عملیات گازرسانی را تا شروع فصل سرما به اتمام برسانیم

وی با بیان اینکه افزایش قیمت کالا در پی افزایش قیمت ارز، اصلی‌ترین علت تعویق در اجرای این پروژه بود، ادامه داد: این مشکلات در هیات مدیره و ارگان‌های نظارتی مطرح و گره‌گشایی انجام گرفت و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۵ درصد است.

معاون امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان اردبیل گفت: با اتمام ساختمان و خرید ایستگاه شاهد تحقق صددرصدی عملیات گازرسانی به این روستاها خواهیم بود.

تسطیح و رگلاژ راه روستایی ابراهیم کندی به پایان رسیده است

در ادامه، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از اتمام زیرسازی و تسطیح راه ارتباطی روستای ابراهیم کندی به پارس آباد به طول ۳ و نیم کیلومتر خبر داد و افزود: گلایه اصلی اهالی مربوط به دپو مصالح در یک طرف جاده در حین زیرسازی و تکمیل این راه ارتباطی بود که با پایان یافتن کار، این مسئله رفع شده است.

مرادی بیان کرد: تامین اعتبار لازم اصلی‌ترین موضوع در خصوص آسفالت جاده‌های روستایی شهرستان پارس آباد است و در صورت تخصیص و تامین اعتبار، آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی به عنوان مهم‌ترین هدف در اولویت کار خواهد بود.

وی  اضافه کرد: در حال حاضر زیرسازی و روسازی بسیاری از جاده‌های روستایی انجام و منتظر ابلاغ اعتبار برای آسفالت جاده‌ها هستیم و برای آسفالت روستای ابراهیم کندی به پارس آباد ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم است که به محض تخصیص اعتبار در کمترین زمان، آسفالت این راه ارتباطی انجام می‌شود.

آب‌رسانی به روستا به عهده شرکت کشت و صنعت مغان است

معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز بیان کرد: روستای ابراهیم کندی به همراه ۲۳ روستای دیگر در محدوده اراضی شرکت کشت و صنعت مغان واقع شده است.

اکبری فرد بیان کرد: صفر تا صد آب‌رسانی(تامین، انتقال و توزیع آب) از تاسیسات آبرسانی شهرک بوده و در تملک شرکت کشت و صنعت است و خدمات‌رسانی به روستای فوق از تعهدات شرکت آب و فاضلاب نیست.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا آب اکبری فرد مرادی بلاتکلیفی جاده بلاتکلیفی جاده پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه طرح جهادی آبرسانی در روستاها با جدیت دنبال می‌شود گفت: ۱۸۰ روستا در قالب طرح محرومیت‌زدایی آب‌رسانی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان صابر علیدادی امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳ طرح در ۷۶۶ روستا و ۲۱ شهرستان استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی در حال اجرا بوده و نظارت دقیقی بر این موضوع اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و توجه شخص رئیس جمهور به موضوع تامین آب شرب روستاها افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه آبرسانی در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در خوزستان اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان خاطرنشان کرد: احداث سه باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن ذخیره بتنی به ظرفیت بیش از ۱۲ هزار مترمکعب، حفاری و تجهیز ۶ حلقه چاه آب شرب از دیگر اقدامات انجام شده در جهاد آبرسانی استان است.

علیدادی تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته تا با تلاش یکدیگر تحول مثبتی در آبرسانی به روستاهای کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به اجرای آبرسانی به ۱۸۰ روستای استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: این اقدام با کمک قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی به عنوان معین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی استان انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان به عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم دولت سیزدهم با جدیت دنبال خواهد شد تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

کد خبر 749338

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار