Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@19:21:17 GMT

دمای هوای تهران تا ۴۰ درجه بالا می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۵۹۹۹

مجتبی جلالی در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران با اشاره به افزایش تدریجی دمای تهران از امروز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه اظهار داشت: تا پایان هفته جدید، دمای هوا در سطح استان ۲ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد.

جلالی با بیان اینکه اوج افزایش دما طی روزهای پایانی هفته اتفاق خواهد افتاد افزود: بیشینه دمای پایتخت، در روزهای پایانی هفته به مرز ۳۹ یا ۴۰ درجه نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه هفته جدید در استان تهران خبری از بارش را نخواهیم داشت گفت: هفته آخر مرداد احتمالاً امواج بارشی از سطح استان عبور خواهند کرد اما قطعی نیست.

وی همچنین از تجمع بارش احتمالی تا پایان وقت پنجشنبه ۲۱ مردادماه خبر داد و عنوان داشت: از امروز تا پایان هفته در ارتفاعات شرقی و شمالی استان احتمال رگبار و رعدوبرق به صورت نقطه‌ای و محلی وجود دارد و سایر نقاط استان در این مدت جوی آرام خواهند داشت.

جلالی اظهار داشت: هوای تهران، برای امروز یکشنبه ۱۷ مرداد صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و حداکثر دما ۳۷ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۲۷ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  از عصر روز یکشنبه هفته جاری با افزایش حجم ابر در آسمان خراسان رضوی، به تدریج شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و دمای شبانه در برخی از مناطق سردسیر نزدیک به صفر درجه خواهد شد .     سارا حکمی افزود: بارش باران نیز از اواسط هفته جاری بیشتر نقاط را فرا می گیرد که با توجه به سرد بودن هوا، احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.   وی افزود: بارش ها اواخر هفته جاری به اوج خواهد رسید که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.   حکمی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با سه و سرخس با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۸ درجه را به ثبت رسانده است.   وی افزود: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هشت تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.      

 

دیگر خبرها

  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری