Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پدیده بیان کرد نمی‌گویم از ما حمایت نشد، اما اگر حمایت بهتری از این تیم می‌شد شاید سهمیه آسیا را کسب می‌کردیم

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، وحید فاضلی در مورد فصل پر فراز و نشیبی که پشت سر گذاشت، گفت:

فصلی که گذشت تحولی بزرگ در کادر فنی و بازیکنان ایجاد کرد چرا که ورود خارجی‌ها به لیگ ما ممنوع شد و جوان‌های زیادی به لیگ ایران وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهمیه بازیکنان بزرگسال بیشتر شد و ورود خارجی‌ها ممنوع شد. همین باعث شد شاهد ورود بازیکنان جوانی از رده‌های پایین به فوتبال باشیم. قطعا به زوی شاهد تاثیر خوب این تحولات در فوتبالمان خواهیم بود.

او ادامه داد:

حاشیه در این فصل به دلیل تغییر و تحولات فدراسیون زیاد شد. به عنوان مثال داوری‌ها دچار افت شد. هر چند به مرور بهتر شدیم. امیدارم در آینده فوتبال روند رو به رشد گرفته و از حواشی که به شدت گریبانش را گرفته فاصله بگیرد. لازم است فوتبال از این تنش‌ها دور شده به اصل خود برگردد. چرا که شاهد ورود مسائل غیر فنی بیش از مسائل فنی در فوتبالمان هستیم. امیدوارم گروه جدیدبه پیشرفت فوتبالمان کمک کند چرا که در غیر این صورت به سمت و سوی خوبی نخواهد رفت.

این مربی لیگ برتری با اشاره به شرایط نا مشخص باشگاه پدیده تصریح کرد:

پدیده شرایط مشخصی ندارد و وضعیت مالی هنوز در ابهام است. ما فصل سختی را در تیم پدیده گذراندیم. هم تغییر مالکیت داشتیم و هم بازیکنان زیادی از دست دادیم. نمی‌گویم از تیم ما حمایت نشد، ولی اگر حمایت بهتری از این تیم می‌شد شاید نهایتا سهمیه آسیا را کسب می‌کردیم.

فاضلی ضمن اشاره به شروع به کار رقبا برای فصل بعد افزود:

شرایط کادر فنی و من با تیم پدیده مشخص نیست. ابتدا باید پیشنهادات جدید ارائه شود و ما در مورد ادامه همکاری تصمیم بگیریم. باید هر چه سریعتر وضعیت باشگاه مشخص شود. وضعیت مالکیتی و مدیریت مشخص نیست. باید سریعتر اقدام کرده بودجه مورد نظر اعلام و برای فصل بعد اقدام کنند. همه شروع به کار کردندو لازم است این باشگاه نیز برای این که در لیگ پیش رو با مشکل رو به رو نشود سریعتر در جهت آماده سازی گام بردارد.

او در مورد بقای نساجی که در ابتدای فصل سرمربیگری آن را بر عهده داشت، گفت:

از بقای نساجی خوشحال شدم و به مالک، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنانشان تبریک گفتم. یکی از سخت‌ترین قسمت‌های ماجرای نساجی بر عهده من بود. ابتدای فصل فقط با پنج بازیکن مانده بودند و با تیمی رو به رو بودم که تغییرات گسترده‌ای داشت.

این مربی ادامه داد:

من ۵ بازیکن از فصل قبل داشتم و فقط می‌توانستم ۷ بازیکن جدید بگیرم. در نتیجه مجبور بودم از بازیکنان آزاد یا لیگ یک استفاده کنم. خدا را شکر بازیکنان خوبی جذب شدند و جان تازه‌ای به تیم تزریق کردیم. همین نفرات در ادامه راه کمک حال تیم بودند. در حد ستاره ظاهر شدند و خدا را شکر بازوی کادر فنی بودند. به کادر فنی خوب این تیم تبریک می‌گویم؛ امیدوارم از این پس نیز موفق و سربلند باشند.

فاضلی با انتقاد به فرسایشی شدن لیگ برتر تاکید کرد:

فصلی که گذشت به لحاظ روحی و جسمی به بازیکنان ضربه زد. حفظ بازیکنان در شرایط نرمال سخت بود. بار‌ها وقفه‌ها به ما لطمه زد. هر چند درک می‌کنیم مقدماتی جام جهانی مسئولان را مجبور کرد در مقاطعی لیگ را تعطیل کنند، ولی امیدوارم برنامه ریزی‌ها بهتر باشد و این روند فرسایشی در فصل آینده تکرار نشود چرا که به کرات شاهد مصدومیت بازیکنان بودیم.

این مربی در مورد ادامه همکاری با تیم پدیده برای فصل آینده گفت:

به عنوان مربی در بین فصل پیشنهاداتی داشتم، اما دوست داشتم با پدیده ادامه دهم. اولویت من این است به عنوان سرمربی کار کنم چرا که معتقدم بدشانسی‌ها در نساجی قرار نیست تکرار شود و قطعا تجربه‌ای که در نساجی به دست آوردم در ادامه راه به من کمک می‌کند. از این رو این شانس را برای خودم قائلم و دوست دارم بار دیگر به عنوان سرمربی در فضایی جدید کار کنم.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس خاطره بازی با محمد بیاتی: تبانی همیشه هست، ما هم یک بار تبانی کردیم / تماشاگران پرسپولیس شعار می دادند بیاتی قول دادی! کنایه ستاره سپاهان به دستور سازمان بازرسی کل کشور بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و چهارم؛ خداحافظی با آقای گل دربی ها برادر امیر قطر پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن را تایید کرد فلورنتینو پرز منتظر تماس ناصر الخلیفی برای مذاکره بر سر کیلیان ام باپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند

سرمربی تیم رویایی میلان باور دارد که پیولی در صورت در دسترس نبودن گزینه مناسب، باید بماند. 

طرفداری | آریگو ساکی، سرمربی افسانه‌ای میلان معتقد است که روسونری نباید استفانو پیولی را اخراج کند، مگر اینکه بتوانند او را با یک مربی برتر جایگزین کنند. آینده پیولی در این باشگاه پس از فصلی پر فراز و نشیب که منجر به حذف آنها از کورس قهرمانی، کوپا ایتالیا و اروپا شد، نامشخص است. ساکی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت توضیح داد که چرا اگر میلان نتواند یک مربی «بزرگ» را به خدمت بگیرد، باید شرایط فعلی را حفظ کند:

شنیده ام که برای جایگزینی پیولی، نام هایی مانند لوپتگی، فونسکا، گالتیه، گایاردو، تدسکو، فن بومل و دزربی مطرح شده اند. مربیانی که من آنها را می شناسم و برایشان احترام زیادی قائل هستم. با این حال، به نظر می رسد فراتر از رزومه هر کدام، جنبه اساسی در نظر گرفته نشده است.

این واقعیت که در حالی که برای یک بازیکن خارجی دشوار است که با فوتبال ایتالیا سازگار شود، برای یک مربی این کار حتی سخت تر است. به نظر من، حداقل دو فصل طول می کشد تا او بفهمد فوتبال ما چگونه است. و این را صرف نظر از ارزش مربیان مورد نظر می گویم. هر کسی که می آید، باید برای تطبیق یافتن با شرایطی متفاوت از سایر کشورها زمان بگذارد.

چرا پیولی را نگه نداریم؟ من معتقدم تجربه او در میلان به طور کلی مثبت بوده است. او یک اسکودتو را برد، در حالی که باشگاه کمتر از رقبای خود هزینه کرده بود. در آن مقطع، او همه را غافلگیر کرد و هواداران را سرگرم کرد. این فصل، اگر همه چیز خوب پیش برود، او در لیگ دوم خواهد شد: به این معنی که فقط اینتر عملکرد بهتری داشته است.  

آیا پیولی تمام بازیکنانی که خریداری شدند را می خواست، یا توسط مدیران انتخاب شدند؟ زیرا اگر توسط مدیران انتخاب شده باشند، مسئولیت نتایج باید به پای همه نوشته شود. من معتقدم پیولی به خاطر دستاوردهایش با میلان و رفتارش شایسته احترام است. او مربی ای است که توانسته به مرور زمان پیشرفت کند. بله، او هم اشتباهاتی مرتکب شده است، اما همه انسان ها اشتباه می کنند. و از همه مهمتر، او فرد صادقی است.

گزینه مناسب کیست؟ یک چهره جوان، مربی ای که مشتاق پیشرفت است و قبلا ارزش خود را ثابت کرده. به نظر من، در میان نام هایی که مدیران میلان بررسی کردند، دزربی می تواند مربی موفقی باشد. او تجربیات مهمی داشته که به بلوغ او کمک کرده اند. به زمانی که او در اوکراین گذراند فکر می کنم. او پس از آن به انگلیس رفت، جایی که جذاب ترین لیگ جهان را تجربه کرد.

دزربی سری آ را بسیار خوب می شناسد، در ساسولو عملکرد خوبی داشت و بازیکنان تحت اختیار خودش را به بازیکنان بهتری تبدیل کرد. او به تیم هایش یک سبک خاص می دهد. او می تواند همان کاری را انجام دهد که من در سال 1986 با ورودم به میلان انجام دادم. با این حال، من یک باشگاه قدرتمند پشت سرم داشتم که از من محافظت و دفاع می کرد. مدیران امروز باید با مربی آینده همانطور رفتار کنند که برلوسکونی و گالیانی با من رفتار کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند