Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه های سعودی میزان دریافتی الهلال عربستان از اسپانسرهای مالی اش در طی یک سال را مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کردند.

باشگاه الهلال عربستان با انتقال متئوس پریرا وینگر برزیلی وست برومویچ به ریاض، رکورد نقل و انتقالات عربستان را شکست. این باشگاه برای پرداخت رضایت نامه پریرا، ۱۷ میلیون یورو معادل با ۵۰۵ میلیارد تومان به همتای انگلیسی خود پرداخت کرد ضمن اینکه این بازیکن سالیانه ۴ و نیم میلیون یورو معادل با ۱۴۲ میلیارد تومان حقوق دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکسته شدن این رکورد، باعث شد تا رسانه های سعودی در مورد نحوه پرداخت هزینه های این انتقال کنجکاو شوند. روز گذشته رسانه سعودی اسپورت از نقش بزرگ اسپانسرهای مالی الهلال در این انتقال خبر داد و حالا یک خبرنگار عربستانی نیز این مسئله را تأیید کرده است.

صفحه توئیتری Saudi Sky Sport در خبری به نقل از عبدالرحمن اباعود خبرنگار عربستانی اعلام کرد که باشگاه الهلال سالیانه مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال سعودی معادل با ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اسپانسرهای مالی خود دریافت می کند!

اسپانسر اصلی الهلال یعنی أعمار که یک شرکت اماراتی است، به تنهایی مبلغ ۶۰ میلیون ریال (نزدیک به ۴۵۰ میلیارد تومان) به الهلال پرداخت می کند. این شرکت غول پیکر املاک اماراتی اسپانسر اصلی الهلال است و این تیم حامیان مالی دیگری نیز دارد که مبالغ قابل توجهی را به آبی های ریاض پرداخت می کنند.

شرکت S-Team که در زمینه پوشاک و فروشگاه های ورزشی فعالیت دارد، مبلغ ۳۵ میلیون ریال سعودی (۲۶۰ میلیارد تومان) به الهلال پرداخت می کند. ضمن اینکه این فروشگاه زنجیره ای، درصدی از فروش پیراهن های این باشگاه عربستانی را نیز به آنها پرداخت می کند.

شرکت Kingdom Holding نیز ۳۰ میلیون ریال سعودی (۲۲۵ میلیارد تومان) به آبی های ریاض پرداخت می کند. Kingdom Holding شرکت هلدینگ خدمات مالی عربستانی است، که دارای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های املاک و مستغلات، هتل‌داری، بانکداری و خدمات مالی، فناوری اطلاعات، خدمات اینترنتی و رسانه‌های گروهی است. مالک این شرکت ولید بن طلال (ثروتمندترین عرب جهان) است.

رستوران های زنجیره ای Shawarmer دیگر اسپانسر مالی الهلال است. آنها ۲۰ میلیون ریال سعودی (۱۵۰ میلیارد تومان) به این تیم می پردازند. آبی های ریاض همچنین چند اسپانسر دیگر نیز دارند که جمعا مبلغ ۶۵ میلیون ریال سعودی (۴۸۵ میلیارد تومان) به این باشگاه پرداخت می کنند تا کل دریافتی های الهلال از اسپانسرهایش طی یکسال، مبلغی بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان باشد.

این اسپانسرهای فراوان باعث تزریق بودجه مالی سنگینی به قهرمان عربستان شده اند و این تیم با استفاده از آن، توانست متئوس پریرا و موسی مارگا را به خدمت بگیرد و در پی جذب چند بازیکن دیگر است. استقلال حریف الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم ۲۲ شهریور در استادیوم زعبیل امارات برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان میلیون ریال سعودی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که به رغم جنگ غزه تلاش مقامات آمریکایی برای عادی سازی روابط ریاض و تل‌آویو ادامه دارد، بلومبرگ از تشدید بازداشت‌ها در عربستان سعودی درباره این جنگ خبر داده است.

به گزارش این رسانه آمریکایی، منابع دیپلماتیک و گروه‌های حقوق بشر به بلومبرگ خبر دادند که بازداشت شهروندان عربستان سعودی که در شبکه‌های اجتماعی مطالبی درباره جنگ غزه منتشر کرده بودند، تشدید شده است.

طبق این گزارش، یک چهره رسانه‌ای سعودی که گفته بود «هرگز نمی‌توان اسرائیل را بخشید»، بازداشت شده است.

یک شهروند عربستان سعودی که در شبکه اجتماعی در اعتراض به مواضع واشنگتن در جنگ غزه، خواستار تحریم رستوران‌های آمریکایی شده بود، هم دستگیر شده است.

به ادعای بلومبرگ، «پادشاهی (عربستان سعودی) این سیگنال را نشان می‌دهد که آماده پذیرش روابط دیپلماتیک با دولت یهود است اگر این کشور به تشکیل کشور فلسطین متعهد شود».

دیپلمات‌های مستقر در ریاض و گروه‌های حقوق بشری گفتند که بازداشت افراد حتی بالای 10 ساله به دلیل اظهارنظرهای آنلاین و محدودیت در آزادی بیان در عربستان سعودی عادی است اما موج اخیر دستگیری‌ها ناشی از نگرانی‌های امنیتی است که به طور خاص با حمله مرگبار هفت اکتبر حماس به اسرائیل و پیامدهای آن مرتبط است.

کد خبر 848912 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • سیل فاجعه‌بار در شهر مدینه عربستان (فیلم)
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان (فیلم)
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی