Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیرخانه اوپک اوپک برای دریافت آثار فعالان حوزه روزنامه‌نگاری و پژوهش به‌منظور شرکت در دریافت «جوایز روزنامه‌نگاری و پژوهش» فراخوان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از شانا، پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک)، در بیانیه‌ای خواستار معرفی نامزد‌ها برای دو جایزه صنعتی معتبر خود در حوزه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برندگان «جوایز روزنامه‌نگاری و پژوهش» در هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در تاریخ 29 و 30 ماه ژوئن 2022 (8 و 9 تیرماه 1401) اعلام می‌شوند.
این جوایز همانند سال‌های گذشته به‌منظور قدردانی از افرادی در نظر گرفته شده است که در صنعت نفت و مسائل مربوط به این حوزه، به‌ویژه در زمینه ارتقای روابط و همکاری بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نفت، سهمی قابل‌توجه داشته‌اند.
اوپک این جوایز را با هدف قدردانی از مشارکت و آثار پژوهشگران و روزنامه‌نگاران فعال در حوزه نفت و ترغیب آنان برای تلاش‌های پژوهشی در آینده و گزارش‌های عینی تعیین کرده است.
جایزه پژوهشی اوپک به پژوهشگرانی اهدا می‌شود که شغل خود را وقف پژوهش و تحلیل مسائل مهم نفتی کرده‌اند و به بهبود درک عوامل تعیین‌کننده مهم در ثبات بازار نفت کمک کرده‌اند و در مباحثه‌ها و گفتمان‌های عمومی نگاه پیوسته نقادانه و در عین حال بی‌طرفانه به مسائل مربوط به نفت داشته‌اند.
نامزد موفق همچنین در طول حرفه خود سطح بالایی از بی‌طرفی، صداقت و تفکر خلاقانه را به نمایش خواهد گذاشت و با تشویق و ارتقای پژوهشگران جوان کشور‌های عضو اوپک و کشور‌های در حال توسعه، دانش بیشتری در صنعت نفت به دست خواهد آورد.
نخستین جایزه پژوهش اوپک در دومین سمینار بین‌المللی اوپک در سپتامبر 2004 میلادی اهدا شد.
جایزه اوپک برای روزنامه‌نگاری نیز که به روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌های مکتوب و گزارشگران اختصاص می‌یابد، به روزنامه‌نگار یا سازمان رسانه‌ای باتجربه‌ای اهدا می‌شود که بیش از 10 سال گزارش یا تحلیل بی‌طرفانه و منصفانه از بازار نفت و مسائل مربوط به آن ارائه کرده باشد. با توجه به ماهیت تحول‌پذیر گزارش بازار نفت، روزنامه‌نگارانی که از بستر‌های برخط (آنلاین) برای گزارش بی‌طرفانه و عادلانه استفاده کرده‌اند نیز بررسی می‌شوند.
جایزه روزنامه‌نگاری اوپک برای نخستین بار در چهارمین سمینار بین‌المللی اوپک در مارس 2009 میلادی اهدا شد.
متقاضیان برای شرکت در جایزه پژوهش و روزنامه‌نگاری اوپک در سال 2022 میلادی تا روز جمعه 17 سپتامبر 2021 (26 شهریورماه 1400) فرصت دارند.
اطلاعات تکمیلی درباره این دو جایزه، و فرم‌های درخواست و نحوه ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی اوپک به آدرس www.opec.org موجود است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوپک روزنامه نگاری و پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904013

دیگر خبرها

  • فراخوان جوایز «ایسفا» منتشر شد
  • معرفی شورای سیاستگذاری هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد
  • فراخوان «کسب دانش فنی تولید کلرومتان در مقیاس پایلوت»
  • برندگان پولیتزر ۲۰۲۴ در بخش روزنامه‌نگاری و کتابمعرفی
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست