Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@17:57:19 GMT

وحدت فلسطينيان سرمايه عظيمي است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۶۱۲۲

خبرگزاری آریا- رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: تحولی که جنگ 12 روزه سیف القدس رقم زد، حمایت یکپارچه همه اقشار فلسطینی، از این عملیات بود که سرمایه عظیمی برای مقاومت است.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر سید کمال خرازی در دیدار اسماعیل هنیه، دبیرکل حماس تصریح کرد: باید این حمایت از مقاومت را حفظ و تقویت کرد؛ چرا که پیروزی فلسطینیان در این مبارزه، وابسته به حمایت مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در پیشبرد مقاومت در منطقه، تاکید کرد: کمک به آزادی قدس و حمایت از فلسطین در جمهوری اسلامی ایران مبنای عقیدتی دارد؛ چرا که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت‌ها را موظف به حمایت از مظلومان جهان کرده است.
آقای خرازی با شکننده خواندن رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این تزلزل را در انتخابات اخیر این رژیم ملاحظه کردیم؛ سقوط نتانیاهو با وجود حمایتی که ترامپ و کنگره آمریکا از او داشت، از نشانه‌های این شکنندگی است. اکنون کابینه جدید رژیم صهیونیستی خیلی سست‌تر و بی‌پایه‌تر از کابینه نتانیاهو است.
خرازی تصریح کرد: باید امیدوار بود که با روحیه شهادت‌طلبی و خلوصی که در مبارزان فلسطینی مشاهده می‌شود، شاهد پیروزی مقاومت در این منطقه باشیم.
اسماعیل هنیه هم در این دیدار با تاکید بر اینکه نبرد سیف القدس نقطه تحول بسیار مهمی برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود، گفت: این نبرد نتایج راهبردی متعددی داشته که از آن جمله محوریت یافتن دوباره قدس و مطرح شدن مجدد آرمان فلسطین است.
وی با اشاره به اینکه اعتراض‌ها و درگیری‌ها در قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 یکی دیگر از پیامد‌های راهبردی نبرد سیف القدس بود، گفت: این اتفاق‌ها به خوبی آینده روشن مقاومت را نشان می‌دهد.
دبیر کل حماس با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از آرمان قدس و فلسطین و همچنین بزرگداشت یاد و نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت تصریح کرد: اکنون زمان بهره‌برداری از دستاورد‌های این نبرد برای تسریع آزادسازی قدس شریف است.
در این نشست همچنین موضوع‌های متنوعی از جمله آخرین تحولات جبهه مقاومت، دستاورد‌های نبرد سیف القدس، وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی و وحدت فلسطینیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وحدت فلسطینیان سیف القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال سوم دوره ششم شورای شهر، کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شد و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

جمشید عین‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی استان تنها با تحقق شعار سال و مشارکت مردم امکان‌پذیر است و مدیران اجرایی باید برنامه‌های خود را مطابق با آن تنظیم کنند.

وی افزود: شورای شهر به عنوان خانه مردم و قانون‌گذار محلی، وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری و ارائه برنامه برای اجرا توسط سایر دستگاه‌های اجرایی را در محلات شهر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورا تعیین و انتخاب شهردار به عنوان یک دولت کوچک شهری است که باید با برنامه‌های خود در راستای توسعه شهر گام بردارد.

عین‌بیگی با تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی، اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در بجنورد از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر و شهرداری بجنورد در راستای رشد اقتصادی شهر است.

وی تاکید کرد: در سال سوم این دوره از شورای شهر بجنورد کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شده و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: راه اصلی موفقیت شورای شهر بجنورد برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگانی و دانشگاهی شهر است، سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس با هدف تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بجنورد خریداری شد که ۲۰ درصد از هزینه‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تهیه شد.

عین‌بیگی درخصوص مشکل ترافیکی بجنورد گفت: بیشتر خیابان‌های پرتردد در بجنورد قابلیت گسترش و وسیع شدن را ندارد و تاکید حوزه مدیریت شهری بر انتقال مشاغل با بار ترافیکی بالا به حاشیه شهر است.

کد خبر 749222

دیگر خبرها

  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است