Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@04:14:24 GMT

فوری: آمریکا قهرمان المپیک 2020 توکیو شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۶۲۰۷

کسب سی و نهمین مدال طلا به منزله قطعی شدن قهرمانی در المپیک 2020 توکیو بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز پایانی المپیک توکیو برای آمریکایی‌ها با یک ناکامی بزرگ در دوی ماراتن مردان آغاز شد اما در ساعات بعدی کسب سه پیروزی در بسکتبال، دوچرخه سواری و والیبال، آمریکا را به آنچه که می‌خواست رساند.

 

در شرایطی که روز گذشته اختلاف چین و آمریکا در صدر جدول به 2 مدال طلا کاهش یافته بود، پیروزی در فینال دوچرخه سواری ایالات متحده را با تعداد مدال طلای مشترک و به خاطر نقره بیشتر، به صدر جدول رساند اما این پایان کار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقایقی بعد بلند قامتان آمریکایی در فینال والیبال زنان با نتیجه 3-0 برزیل را شکست دادند و به سی و نهمین مدال طلای خود دست یافتند؛ مدالی که قهرمانی کاروان این کشور را قطعی کرد. چرا که چین فقط شانس کسب یک مدال طلای دیگر در رشته بوکس را داشت.

 

نکته جالب اینکه چین نیز بازی فینال بوکس را به بریتانیا واگذار کرد تا حتی شانس برابری در تعداد مدال طلا را هم از دست بدهد.

 

با این حساب کاروان ایالات متحده آمریکا با کسب 39 مدال طلا، 40 نقره و 33 برنز با مجموع 112 مدال طلا عنوان قهرمانی در المپیک توکیو را به دست آورد و حالا این فرصت را دارد تا با پیروزی در فینال بوکس، با 40 مدال طلا توکیو را ترک کند.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان ‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند