Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون شمشیربازی به شایعات در مورد خداحافظی کاپیتان تیم ملی واکنش نشان داد

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران در بخش اسلحه سابر المپیک توکیو، همانند دوره گذشته دستش از کسب مدال کوتاه ماند تا همچنان حسرت ایستادن روی سکوی المپیک بر دل جامعه دشمشیربازی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدینی در بخش انفرادی با غلبه بر شاون گوردون از کانادا راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، اما در این دور با قبول شکست برابر آرون ژیلاگی، سابریست نام آشنای مجارستانی از راهیابی به جمع ۸ نفر نهایی بازماند تا او که در دور گذشته در ریو بر سکوی چهارمی ایستاده بود در این دوره حتی نتوانست به مرحله نیمه نهایی برسد.

پس از ناکامی عابدینی در توکیو، شایعاتی در خصوص خداحافظی کاپیتان از تیم ملی مطرح شد که برای بررسی صحت و سقم این موضوع فضل الله باقرزاده گفت:

این موضوع صحت ندارد و اگر هم جایی در مورد این مسئله صحبتی شده یا من اطلاع ندارم و از طرفی دیگر خود عابدینی هم چیزی به صورت رسمی به فدراسیون اعلام نکرده است.

رئیس فدراسیون شمشیربازی افزود:

ما نه تنها هیچ پیامی در خصوص خداحافظی عابدینی دریافت نکرده‌ایم بلکه تمامی کار‌های لازم برای جراحی و درمان کتفش را انجام داده‌ایم و امیدوارم وی هر چه زودتر با جراحی کتفش بتواند پرقدرت به میادین بازگردد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس خاطره بازی با محمد بیاتی: تبانی همیشه هست، ما هم یک بار تبانی کردیم / تماشاگران پرسپولیس شعار می دادند بیاتی قول دادی! کنایه ستاره سپاهان به دستور سازمان بازرسی کل کشور بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و چهارم؛ خداحافظی با آقای گل دربی ها برادر امیر قطر پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن را تایید کرد فلورنتینو پرز منتظر تماس ناصر الخلیفی برای مذاکره بر سر کیلیان ام باپه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد