Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:11:56 GMT

امیر دریادار خانزادی روز خبرنگار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۶۴۱۱

امیر دریادار خانزادی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، در متن پیام امیر دریادار حسین خانزادی آمده است: روزخبرنگار، فرصت مناسبی برای تجلیل از خبرنگاران متعهد و رسانه‌های انقلابی می‌باشد که در راستای رسالت مهم اطلاع‎رسانی و آگاهی‎بخشی آحاد جامعه فعالیت می‌نمایند.

وی در این پیام تاکید کرده است: بی‌شک حضور اصحاب رسانه در مراکز مهم خبری کشور که مورد اعتماد مردم و نظام بوده و همکاری و تعامل گسترده‌ای که با غیورمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارند؛ موجب آشنایی و شناخت بیش از پیش مردم  با فعالیت‌های نداجا می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب فرارسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را بعنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران گرامی که در کسوت خبررسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می‌نمایند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را درظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.


 

برچسب‌ها محمود صارمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حسین خانزادی روز خبرنگار ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حسین خانزادی محمود صارمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حسین خانزادی روز خبرنگار ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در پیام حسین امیرعبداللهیان آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیرامور خارجه تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

امیرعبداللهیان افزود: شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان