Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر کاراته کای عربستانی نسبت به داوری در دیدار فینال معترض است با این حال گفت که اشک شادی ریخته است و سجده شکر به جای آورده است.

سجاد گنج زاده کاراته‌کای وزن ۷۵+ کیلوگرم ایران به مدال طلای المپیک توکیو دست یافت.

او در فینال و در حالی که با ضربه پای چپ طارق حمدی مبارز عربستانی بیهوش شده بود با دیسکالیفه شدن حریفش، قهرمان المپیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حامدی، پدر طارق حامدی کاراته کای عربستانی در گفت و گویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشت تاکید کرد که به پسرش افتخار می کند که توانست مدال نقره المپیک را به دست آورد.

او در واکنش به بازی فینال و شکست برابر حریفی از ایران گفت: در تمام نبردهای که طارق به میدان رفت برای او دعا کردم. باید اعتراف کنم که وقتی تلاش طارق را که می دیدم اشک شوق ریختم با این حال ناراحت شدم که نتوانست مدال طلا را کسب کند.

او ادامه داد: ما از ظلمی که داور در بازی فینال به طارق کرد ناراحت شدیم. حرکت طارق دفاع از خود بود و اصلا هجومی نبود با این حال سجده شکر به جای آوردم و گفتم حسبی الله و نعم الوکیل. طارق یک مدال تاریخی را از دست داد اما در آینده جبران خواهد کرد.

رسانه های عربستانی هم به شدت از داوری انتقاد کردند تا جایی که حتی پیام های اعتراضی زیادی که روی صفحه توییتر داور ترکیه ای گذاشتند باعث شد تا او صفحه خود را ببندد.

وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عربستان هم اعلام کردند که از طارق حامدی به عنوان یک قهرمان استقبال خواهند کرد و پاداش مدال طلا را به او خواهند داد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کاراته کای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند

دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان جام جهانی باکو از رسیدن به فینال بازماندند. 

به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان دو ملی‌پوش ایران از رسیدن به فینال بازماندند. هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۲ در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت‌اللهی نیز با رکورد ۵۶۰ در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت.

پیش از این نیز سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان به فینال نرسیده بود. همچنین در میکس تپانچه تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. 

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. 

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان