Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابعی در جنوب افغانستان به رسانه‌ها گفته‌اند که حمله هوایی نیرو‌های افغان و خارجی در هلمند یک مدرسه و بیمارستان را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابعی در هلمند به رسانه‌ها گفته‌اند که حمله هوایی نیرو‌های افغان و خارجی مدرسه «شهید محمدانورخان» در شهر لشکرگاه مرکز این ولایت را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش آماج، دولت افغانستان تاکنون درباره این حمله اظهارنظری نکرده است.

از سوی دیگر، طالبان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که شب گذشته نیرو‌های آمریکایی بیمارستان «صفیان» را بمباران کرده است.

این بیانیه می‌افزاید که این جنایات مداوم در حال وقوع است و در هفته گذشته نیز بیمارستان آریانا، کلینیک بهداشتی در گرشک، دانشگاه بست، چندین مسجد و مغازه و صد‌ها خانه را بمباران شده‌اند.

طالبان تاکید کرد که این جنایات نشان می‌دهد، آمریکا جنایتکار است و از حقوق بشر و هنجار‌های بین‌المللی و تعهداتش پیروی نمی‌کند.

در این بیانیه آمده است که طالبان این بمباران‌های وحشیانه و کشتار غیرنظامیان را محکوم می‌کند و این حوادث نمونه خوبی برا نشان داده چهره آمریکا در جهان است.

بیشتر بخوانید

سازمان ملل: نیرو‌های دولت افغانستان عامل تلفات غیرنظامیان در هلمند هستند

حملات هوایی آمریکا به مناطق غیرنظامی افغانستان؛ بازار لشکرگاه در آتش و دود

رویترز: حملات طالبان به مراکز ولایت‌ها پاسخ به حملات هوایی آمریکا است

طالبان اظهار داشت که مردم همان طور که ۲۰ سال علیه اشغال آمریکا مبارزه کردند، اکنون نیز با تمام قدرت محکم خواهند ایستاد و انتقام مردم مظلوم را خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله به بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان