Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر و بر نقش مهم اصحاب رسانه در جهت آشنایی و شناخت بیش از پیش مردم با فعالیت‌های نداجا تأکید کرد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی به مناسبت روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر کرد.   بسم الله الرحمن الرحیم
روزخبرنگار، فرصت مناسبی برای تجلیل از خبرنگاران متعهد و رسانه‌های انقلابی می‌باشد که در راستای رسالت مهم اطلاع‎رسانی و آگاهی‎ بخشی آحاد جامعه فعالیت می‌ کنند، بی‌شک حضور اصحاب رسانه در مراکز مهم خبری کشور که مورد اعتماد مردم و نظام بوده و همکاری و تعامل گسترده‌ای که با غیورمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارند، موجب آشنایی و شناخت بیش از پیش مردم با فعالیت‌های نداجا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب فرارسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را بعنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران گرامی که در کسوت خبررسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می‌نمایند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را درظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.   بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین خانزادی خبرنگار ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین خانزادی خبرنگار ارتش روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

‏به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی شبکه ایکس نوشت: تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود