Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:46:09 GMT

اسپیکر بلوتوثی ریلمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۶۷۶۱

اسپیکر بلوتوثی ریلمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسپیکر بلوتوثی ریلمی دارای طراحی دایره‌ای شکل است و در رنگ مشکی مات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً شرکت ریلمی دو اسپیکر بلوتوثی Cobble و Pocket را در مالزی عرضه کرد، این محصولات تا کنون وارد بازار هند نشده‌اند. هم اکنون شرکت ریلمی قصد دارد چند محصول تکنولوژی جدید وارد بازار هند کند، یکی از این محصولات اسپیکر بلوتوثی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که اسپیکر بلوتوثی ریلمی دارای یک طراحی دایره‌ای شکل است و کمی شبیه بلندگوی بلوتوثی Cobble است. اسپیکر بلوتوثی جدید شرکت ریلمی در رنگ مشکی مات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کلید پاور بلندگوی ذکر شده در قسمت بالای آن تعبیه شده است، در حالی که کلید کنترل صدا و چراغ LED آن در لبه کناری قرار گرفته است. یک پورت Type-C یا پورت micro-USB نیز در قسمت پایین بلندگو واقع شده است.

تا کنون اطلاعات بیشتری در مورد اسپیکر بلوتوثی ریلمی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که به زودی در دسترس قرار بگیرد. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که محصول جدید ذکر شده تحت برند ریلمی یا برند زیر مجموعه ریلمی (DIZO) وارد بازار می‌شود.

پیش از این نیز اعلام شده است که شرکت ریلمی قصد دارد طی رویدادی در تاریخ ۱۸ آگوست گوشی‌های هوشمند سری Realme GT را عرضه کند. با توجه به شایعات منتشر شده، این شرکت قصد دارد در رویداد ذکر شده از لپ تاپ‌های جدید خود نیز رونمایی کند؛ یکی از این محصولات لپ تاپ Realme Book نام دارد که با قیمت ۵۴۰ دلار عرضه خواهد شد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD و پردازشگر نسل یازدهم Intel Core i۵ و i۳ است و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 513060

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی علم و فناوری گجت های جدید گجت بهترین گجت ها اسپیکر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت ریلمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)

تا به امروز نژاد های مختلفی از خرگوش شناخته شده اند که هر کدام از این نژاد ها دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. خرگوش ها یکی از حیوانات بسیار بامزه و دوست داشتنی هستند که امروزه خیلی از افراد در سرتاسر جهان به نگهداری این حیوانات زیبا پرداخته اند و آن ها را در خانه نگهداری می کنند.

از آن جایی که خرگوش دارای نژاد های مختلفی است سوالی که برای برخی از افراد به وجود می‌ آید این است که برترین نژاد خرگوش کدام نژاد است؟ در این باره باید بگوییم این که کدام نژاد برتر است کاملا سلیقه‌ ای است و به خود فرد بستگی دارد.

به گزارش هپی پت، به این گونه که اگر شخصی تمایل دارد تا از این حیوان نگهداری کند بهتر است که در ابتدا شرایط زندگی خود و خصوصیات اخلاقی اش را بررسی کند و بعد از آن به جستجوی این که کدام یک از نژاد های خرگوش با شرایط زندگی و ویژگی های او نزدیک تر هستند، بگردد. زمانی که شخص نژادی را پیدا کرد که با شرایط و ویژگی های او هماهنگی بیشتری داشته باشد آن گاه آن نژاد برترین نژاد خرگوش برای آن شخص خواهد بود.

5 مورد از بهترین نژاد های خرگوش

نژاد مختلف خرگوش دارای ویژگی های ظاهری و خلق و خوی متفاوتی هستند در این قسمت به معرفی برخی از انواع نژاد خرگوش خواهیم پرداخت. 

نژاد خرگوش لوپ

نژاد خرگوش لوپ از نوادگان خرگوش اروپایی هستند، این نژاد طرفداران بسیار زیادی در بین مردم و به ویژه دوستداران خرگوش دارند. از ویژگی‌ های این نژاد می‌ توان به این که بسیار باهوش، مهربان، اجتماعی، خانگی هستند و می توانند به راحتی با صاحب خود ارتباط برقرار کنند و به بازی با آن ها بپردازند اشاره کرد.

البته باید افزود که گاهی اوقات برخی از گونه های این نژاد خشن و پرخاشگر می‌ شوند که باید به تربیت درست آن ها بپردازید تا این مشکل برطرف شود. آن ها عاشق بازی کردن و دویدن و پریدن هستند. در این نژاد تنوع رنگی بسیار زیاد است و رنگشان یا ترکیبی و یا یکدست است. این نژاد به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در بین مردم دارند، شخصیت کارتونی خرگوش ها را نیز از این نژاد طراحی کرده اند.

از انواع نژاد خرگوش لوپ می توان به مواردی مانند: مینی لوپ، لوپ فرانسوی، لوپ هلندی، لوپ ریش ریش آمریکایی، لوپ انگلیسی اشاره کرد. 

نژاد خرگوش سفید چشم قرمز

یکی از نژاد های خاص و زیبای خرگوش سفید، نژاد چشم قرمز می‌ باشند. این نژاد به دلیل نداشتن رنگدانه، سفید یکدست بوده و هم چنین چشم های آن ها به رنگ قرمز دیده می شود. برخی از افراد به دلیل خرافات این نژاد را ترسناک می دانند، اما این گونه نیست و آن ها به چشم قرمز معروف هستند و امروزه در بین مردم بسیار محبوب شده اند. آن ها بسیار بامزه و باهوش هستند و از لحاظ خلق و خوی مشابه به نژاد لوپ هلندی هستند.

نژاد خرگوش جرسی

یکی دیگر از نژاد های پرطرفدار نژاد جرسی است، این خرگوش ها جثه متوسطی دارند و از یکی از نژاد های زیبا به شمار می روند. آن ها بسیار باهوش، بامزه، پر جنب و جوش هستند. هم چنین باید افزود که نژاد جرسی عاشق بازی کردن و بالا و پایین پریدن هستند.

نژاد خرگوش پشمالو

یکی دیگر از نژاد های بامزه و دوست داشتنی، نژاد خرگوش پشمالو هستند که همان طور که از اسم آن ها مشخص است بسیار پشمالو می باشند و پشم زیادی دارند به همین دلیل نیاز به مراقبت زیادی دارند. بهتر است که هر روز، پشم آن ها شانه و برس کشیده شود و هم چنین به حمام ماهانه نیاز دارند.

به یاد داشته باشید که اگر مو های آن ها را به خوبی شانه نکنید و گره بخورند، می‌ توانند قارچ ایجاد کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که به درستی و از روی اصول مو های آن ها را شانه کنید، باید در روز حداقل دو بار این کار را انجام دهید. این نژاد دوست داشتنی بدنی گرد و توپی شکلی دارند، هم چنین باید افزود که گوش های آن ها کوتاه است و در رنگ‌ های متفاوتی نیز یافت می شوند.

نژاد خرگوش مینیاتوری

از کوچکترین نژاد خرگوش می توان به نژاد خرگوش مینیاتوری اشاره کرد، این خرگوش ها بسیار زیبا و بامزه هستند و به دلیل جثه کوچکی که دارند، همانند یک عروسک دیده می شوند. هم چنین باید افزود که این نژاد بسیار پر جنب و جوش، فعال و پر انرژی هستند و صاحبان آن ها می‌ توانند به راحتی با این خرگوش های زیبا ارتباط برقرار کنند و به بازی با آن ها بپردازند.

نژاد خرگوش های ایران

در ایران نیز نژاد خرگوش در انواع مختلفی یافت می شوند و مردم ایران به این حیوانات دوست داشتنی علاقه زیادی دارند و برخی از افراد از خرگوش در خانه نگهداری می کنند. 

بهترین نژاد خرگوش برای نگهداری در خانه

در این قسمت به معرفی بهترین نژاد خرگوش برای نگهداری در منزل خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. 

مینی رکس (Mini Rex)

یکی از محبوب ترین نژاد های خرگوش نژاد مینی رکس می باشد که با یک نگاه افراد را عاشق خود می کنند، چرا که این خرگوش ها بسیار زیبا، بامزه و دوست داشتنی هستند. آن ها حیوانات فوق العاده ای هستند و جثه کوچکی دارند و به همین دلیل در دسته خرگوش های کوچک قرار می گیرند.

بر خلاف نژاد های دیگر مینی رکس ها دارای مو های کوتاهی هستند و به همین دلیل پوستشان با دست قابل لمس می باشد و هم چنین به آن ها خرگوش های مخملی نیز گفته می شود. برای نگهداری این حیوانات زیبا بهتر است، قفس آن ها 5 برابر اندازه آن ها باشد، به یاد داشته باشید که هرگز قفس را در معرض نور آفتاب قرار ندهید، چرا که گرما برای آن ها بسیار طاقت فرسا می باشد.

نظافت این خرگوش های دوست داشتنی بسیار آسان است و در رنگ‌ های سیاه، سیاه و سفید، سفید، شکلاتی، سه رنگ و آبی یافت می‌ شوند. اگر تمایل دارید تا یک حیوان زیبا، دوست داشتنی و بامزه داشته باشید ما این نژاد را به شما پیشنهاد می کنیم.

هوتوت کوتوله

یکی دیگر از نژاد های خاص و منحصر به فرد و هم چنین دوست داشتنی نژاد هوتوت کوتوله می باشند. این خرگوش ها به طور کامل سفید هستند و فقط هاله ای کوچک در اطراف چشمشان مشاهده می‌ شود به همین دلیل به آن‌ ها چشم فانتزی نیز می‌ گویند و به دلیل این ویژگی، بسیار خاص و منحصر به فرد شده اند.

چشم های این نژاد به رنگ قهوه ای است و دارای گوش و گردن کوتاهی نیز می باشند. پوشش آن ها متراکم و کوتاه است، عمر این حیوانات دوست داشتنی بین 7 تا 10 سال است. آن ها فضای کمی برای نگهداری نیاز دارند و از آن جایی که نگهداری از این حیوانات دوست داشتنی آسان و راحت است به از یکی از نژاد های پرطرفدار در بین مردم تبدیل شده اند.

می توان این نژاد را از حیوانات اجتماعی و معاشرتی دانست، البته باید افزود که گاهی اوقات بدخلق نیز می شوند. یکی از نکات جذاب این نژاد این است که در دست جای می گیرند و در نهایت باید افزود که آن ها به نظافت کمی نیاز دارند.

مینی ساتین

می توان به جرات گفت که یکی از کوچک ترین نژاد های خرگوش نژاد مینی ساتین است. این نژاد بسیار دوست داشتنی و بامزه هستند، پوشش آن ها بسیار لطیف و نرم بوده و درخشش زیبایی دارند. در مورد خلق و خوی این نژاد باید گفت که آرام، مهربان و خونسرد هستند.

این نژاد برای خانواده های پرجمعیت و خانواده هایی که دارای فرزندان کم سن و سال هستند و یا این که از حیوانات خانگی دیگر نگهداری می‌ کنند مناسب هستند، چرا که آن ها بسیار اجتماعی هستند.

بزرگترین نژاد خرگوش

خرگوش ها در اندازه ها و سایز های متفاوتی وجود دارند تا اکنون در مورد نژاد های متوسط و کوچک صحبت کردیم، حالا اگر بخواهیم به بزرگترین و بهترین نژاد خرگوش گوشتی بپردازیم می‌ توان به نژاد هایی مانند: غول های فلاندر یا بلژیک، غول های Conti یا قاره، چینچیلا های شوروی، غول های خاکستری، قوچ های آنگورا، وین آبی، قوچ های فرانسوی و … اشاره کرد.

جدول اطلاعات

نژاد های خرگوش را در جدول زیر برایتان مورد بررسی قرار داده ایم :

موضوع معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش در دنیا
برترین نژاد کاملا سلیقه ای می باشد
تشخیص نژاد خرگوش مقایسه دقیق و کمک گرفتن از افراد متخصص
خرگوش های مناسب نگهداری در منزل مینی رکس، هوتوت کوتوله و …
بزرگترین نژادها غول های Conti یا قاره، چینچیلا های شوروی، غول های فلاندر یا بلژیک
چگونه نژاد خرگوش را تشخیص دهیم

از آن جایی که نژاد های خرگوش بسیار متنوع و زیاد هستند و برخی از آن ها شباهت هایی نیز به هم دارند، سوالی که برای افراد به وجود می آید، این است که چگونه می توانند به تشخیص نژاد خرگوش بپردازند؟

در این باره باید بگوییم که بهترین و مطمئن ترین روش برای این که به تشخیص نژاد این حیوانات دوست داشتنی بپردازید، این است که ویژگی ها و خصوصیات ظاهری خرگوش مورد نظر را به خوبی بررسی کنید، هم چنین باید افزود که نژاد خرگوش ها با توجه به رنگ بندی و ترکیب رنگشان نیز قابل تشخیص است.

نژاد داچ خرگوش

نژاد داچ از معروف ترین نژاد خرگوش ها هستند و در بین مردم به محبوبیت زیادی رسیده اند. در مورد این نژاد باید بگوییم که جثه آن ها کمی بزرگ است اما در دسته خرگوش‌ های کوچک طبقه بندی می شوند. این خرگوش ها بسیار نجیب و آرام هستند که این ویژگیشان، آن ها را از سایر نژاد های خرگوش جدا کرده است. این نژاد به دلیل رنگ خاصی که دارند به راحتی قابل تشخیص هستند.

در مورد ویژگی های ظاهری آن ها باید گفت که این حیوانات دوست داشتنی دارای بدن فشرده و گردی هستند، گوش هایشان کوتاه، کلفت و خزدار است و سر گردی نیز دارند. پا های جلویی آن ها کوتاه تر از پا های عقبیشان است. هم چنین باید افزود که پای عقبیشان بسیار قدرتمند است و خزشان کوتاه و نرم می باشد.

این حیوان دوست داشتنی در شش رنگ مختلف مانند: خاکستری، استیل، لاکی، مشکی، آبی، چینچیلا، شکلاتی و خاکستری یافت می‌ شوند. البته باید افزود در رنگ های دیگر مانند زرد، خاکستری مایل به قهوه ای و خاکستری مایل به استیل و در نهایت خاکستری کمرنگ نیز وجود دارند.

آن ها حیوانات باهوشی هستند که نیاز به توجه دارند، هم چنین باید افزود که آموزش به این حیوانات دوست داشتنی بسیار آسان است. این نژاد گزینه مناسب برای افراد مبتدی و جوان می باشد و در نهایت باید افزود طول عمر آن ها بین 5 تا 10 سال می باشد.

سوالات متداول بهترین نژاد های خرگوش در دنیا چه نژاد هایی هستند؟

از بهترین نژاد های خرگوش می‌ توان به نژاد هایی مانند: نژاد لوپ، نژاد سفید چشم قرمز، نژاد خرگوش جرسی، نژاد خرگوش پشمالو و نژاد خرگوش مینیاتوری اشاره کرد.

بزرگ ترین و غول پیکر ترین نژاد های خرگوش، چه نژاد هایی هستند؟

از بزرگ ترین نژاد های خرگوش می‌ توان به نژاد هایی مانند: غول های Conti یا قاره، چینچیلا های شوروی، غول های فلاندر یا بلژیک، غول های خاکستری، وین آبی، قوچ های آنگورا، قوچ های فرانسوی و … اشاره کرد.

نژاد داچ چه ویژگی هایی دارند؟

از ویژگی‌ های نژاد داچ می توان به مواردی مانند: بسیار آرام، نجیب و باهوش اشاره کرد. این نژاد به دلیل هوش بالایی که دارند، آموزش به آن ها بسیار آسان و راحت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست