Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سابق وزیر بهداشت از هشت ماه پیش بعداز هشدارهای مکرر به وزیر بهداشت، به‌صورت علنی در مورد لزوم تغییر رویکرد مدیریت اپیدمی کرونا بارها تذکر داده بود؛ امروز با رسیدن آمار جان‌باختگان کرونا به ۴۰۰ نفر در روز، نتایج این سرسختی در حال عیان شدن است.

به گزارش ایمنا، مشاور عالی سابق وزیر بهداشت از هشت ماه پیش به‌صورت علنی بعد از هشدارهای مکرر کتبی و شفاهی به وزیر بهداشت، در مورد لزوم تغییر رویکرد مدیریت اپیدمی کرونا چند ده بار تذکر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهایتاً وزیر بهداشت مشاور عالی خود، اکبری را عزل کرد! اما اگر به چنین توصیه‌هایی گوش داده می‌شد، در زمان حاضر وضع این‌طور نبود و سرمایه اجتماعی کشور که نمود بارز آن "اعتماد مردم" است، خدشه‌دار نمی‌شد!

گفتنی است که وزیر بهداشت اخیراً در نامه‌ای سرگشاده به مقام معظم رهبری، خواسته بود رهبری با دخالت، دو هفته کشور را تعطیل کند وگرنه جبران خسارت سخت خواهد بود! مقام معظم رهبری نیز در واکنش به نامه "رسانه‌ای" سعید نمکی که در کمال تعجب در آخرین روزهای صدارتش نوشته شد! خطاب به رئیس جمهور فرمودند: "موضوع در ستاد ملی کرونا مطرح و بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد. "

پاسخ دقیق و کوتاه رهبری بدون پرداختن به مثنوی هفتاد من وزیر بهداشت، بدین معنی است که ایشان دخالتی در امور اجرایی نداشته است و مرجع رسیدگی ستاد ملی کرونا است؛ در حقیقت چرا سعید نمکی به ایشان نامه نوشته است در حالی که به‌وضوح می‌داند امورات باید از چه مجرایی پیگیری شود!؟

شایان ذکر است که ستاد ملی کرونا دارای اختیارات وسیع است و به‌گفته برخی تحلیلگران در بعد از انقلاب چنین تفویض اختیارات کاملی به یک ستاد، کم‌سابقه بوده است؛ اگرچه سعید نمکی و تیم وی از این ظرفیت بالقوه به‌درستی استفاده نکردند.

ویدئوی زیر، صحبت‌های محمد اسماعیل اکبری در هشت ماه قبل است:

منبع: تسنیم

کد خبر 513080

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران شیوع بیماری کووید۱۹ آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک