Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:20:15 GMT

زارع پرچم‌دار ایران در مراسم اختتامیه

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۷۱۸۵

زارع پرچم‌دار ایران در مراسم اختتامیه

سی دومین دوره بازی‌های المپیک شامگاه یکشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه در ورزشگاه ملی توکیو به پایان می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشکاران کاروان ورزش کشورهای شرکت کننده در المپیک که رقابت‌های خود را در روزهای پایانی بازی‌ها برگزار کردند و همچنان در توکیو حضور دارند در این مراسم شرکت خواهند داشت.


حسن یزدانی، حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده نیز جزو گزینه‌های پرچمداری در مراسم اختتامیه بوده اند که یزدانی این مسئولیت را نپذیرفته و عباسعلی و گنج زاده نیز از نظر جسمانی شرایط خوبی ندارند؛ پای حمیده عباسعلی در آتل است و و گنج زاده نیز هم طبق نظر پزشکان باید ۲۴ ساعت استراحت کند و فعالیت خاصی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب امیرحسین زارع آزادکار وزن ١٢٥ کیلوگرم ایران که موفق به کسب مدال برنز بازی‌های المپیک شد، به عنوان پرچم‌دار کاروان ایران در مراسم اختتامیه  توکیو۲۰۲۰ انتخاب شد.

آزاد کشتی امیرحسین زارع المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد کشتی امیرحسین زارع المپیک 2020 توکیو مراسم اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران