Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشاردوست در پاسخ به انتقاداتی که درباره انتخاب الکنو به فدراسیون والیبال شده است، گفت: کمیته فنی پس از چندین جلسه گفتگو و مشورت الکنو را انتخاب کرد.

به گزارش برنا، جهانگیر تراب پور، پیشکسوت والیبال ایران و محمود افشاردوست، عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در ارتباط تلفنی با برنامه « ورزش بدون ویرایش » درباره چرایی افول و علل ناکامی تیم ملی والیبال ایران در المپیک 2020 ژاپن گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراب پور در آغاز قرداد فدراسیون والیبال با آلکنو را اشتباه دانست و اظهار کرد: این مربی در فرصت کوتاه 4ماهه هدایت تیم ملی والیبال را به دست گرفت که کافی نبود. از سوی دیگر سبک بازی تیم ایران به آرژانتین و لهستان نزدیک تر است تا روسیه، از این رو آلکنو نتوانست با تیم هماهنگ شود.

وی با بیان این که تیم ملی ایران از نظر روحی و روانی دچار آشفتگی بود، عنوان کرد: از نظر من حضور یک روانشناس در کنار همه تیم‌هایی که در المپیک حضور دارند الزامی است. متاسفانه بازیکنان تیم والیبال پس از ناکامی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها روحیه چندان مناسبی نداشتند و حضور یک مربی ناآشنا این آشفتگی را تشدید کرد.

این پیشکسوت والیبال ایران در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو درباره عملکرد آقای خوش خبر به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال و حواشی دوران مدیریت او، توضیح داد: حضور ایشان مربوط به یک سال و دوسال نیست، آقای خوش خبر نزدیک به 14 سال است که مسئولیت تیم ملی والیبال را برعهده دارد و والیبال ایران در دوره ایشان پیروزی‌های زیادی هم داشته است.

تراب پور ادامه داد: شناختی از شخصیت آقای خوش اخلاق ندارم اما به طور کلی می‌توان گفت انتخاب یک مربی که انگلیسی نمی‌داند و با فرهنگ و بازی ایران ناآشناست، برای مدت زمان 4ماه مانده به المپیک، اشتباه بود.

در بخش دیگری از برنامه « ورزش بدون ویرایش »، محمود افشاردوست مقایسه سرمربیان تیم ملی با آقای ولاسکو را نادرست دانست و اظهار کرد: پیش از آن که فدراسیون با آقای الکنو وارد مذاکره شود، هیئت رئیسه جلسه‌ای تشکیل داد که نتیجه آن به کارگیری مربی خارجی بود.

وی افزود: آرمان و هدفگذاری فدراسیون حضور تیم ملی در جمع 4 تیم المپیک بود که به نظر می‌رسید با توجه به ظرفیت‌های تیم، مربی خارجی بهتر می‌تواند این مسیر را طراحی کند و تیم را آماده کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال درباره انتخاب آلکنو گفت: کمیته فنی و هیئت رئیسه در چندین نشست، درباره انتخاب مربی گفتگو کردند و نزدیک به 12 گزینه مطرح شد و اعضای کمیته تاکید داشتند که آقای داورزنی با یک مربی در حد ولاسکو قرارداد امضا کند و در نهایت، جمع بندی و رای کمیته فنی، آلکنو بود.

افشار دوست با اشاره به حاشیه‌های پیش از بازی‌های المپیک گفت: اظهارتی مانند انتخاب اعضای تیم توسط مافیا، مصاحبه فرهاد قائمی و... مسائلی بود که پس از بازگشت تیم ملی از لیگ ملت‌ها مطرح شد و تیم را دچار آشفتگی روحی کرد در حالی که تا اعزام به المیپک تنها 8 روز زمان داشتیم. قطعا مدیریت این حجم از حواشی و جلوگیری از آسیب روحی بازیکنان و مربی در این مدت کوتاه بسیار سخت و نشدنی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران عضو هیئت رئیسه والیبال تیم ملی المپیک ژاپن بازی آرژانتین لهستان تیم ملی ایران روحی و روانی سرپرست تیم اخلاق هیئت رئیسه مصاحبه فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت‌تر به تیم ملی برگردد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده