Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@23:35:27 GMT

سحر قریشی افغانی است؟ + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۷۵۷۵

سحر قریشی افغانی است؟ + جزییات

سحر قریشی تحصیلاتش در مقطع دیپلم است. سحر قریشی متولد فصل زمستان است. اولین حضور سحر قریشی مقابل دوربین فیلم لج و لج بازی بود. بازی سحر قریشی در سریال دلنوازان او را به شهرت رساند. سحر قریشی به طور جدی ورزش را دنبال می کند.

سحر قریشی اصالتا کجایی است؟

سحرقریشی چندی پیش در پستی نوشت بود که خواهرش فوت کرده است که این موضوع با واکنش شهره قمر مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمر در اینستاگرام خود نوشت: دوری کردن از اصالت افغانی بودن، پروفایل سیاه و مردن خواهر برادری که وجود خارجی ندارد فقط برای جذب فالوور است. سحر قریشی افغانستانی است.

اگرچه اکنون در اوج محبوبیت زندگی حرفه‌ای، مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفته اسـت، ولی او با قدرت و تلاش به کار خود ادامه می دهد ودر مقابل حواشی می ایستد و بـه آنها پاسخ می دهد.

همسر اول سحر قریشی که بود؟

نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشی این اسـت کـه او اهل فوتبال اسـت و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال اسـت. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران اسـت. سحر قریشی درسال ۱۳۹۶ برای نخستین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد. او در نمایش «لامبورگینی ۲» بـه کارگردانی سیامک صفری با گریمی متفاوت بـه روی صحنه رفته اسـت. بازی سحر قریشی دراین نمایش جنجال های زیادی ایجاد کرد کـه چرا از ستاره های سینما در تئاتر استفاده می شود. همسر اول سحر قریشی، مهران اخوان ذاکری بوده کـه مشوق او در بازیگری بوده اسـت.

تغییر رفتار سحر قریشی پس از شهرت

سحر همیشه از مـن به عنوان مشوق خود یاد کرده اسـت و در گفت‌وگو های مختلف گفته اسـت کـه اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آن را کنار می‌گذارم؛ یعنی بازیگری اگر بخواهد بـه زندگی خصوصی ام لطمه بزند آن را کنار خواهم گذاشت. وی در ادامه گفته بود: مـن دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد. وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد و در حال حاضر شش ماهی می شود کـه از همسرم هیچ خبری ندارم. در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجازه کار بـه او داده ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. مـن از نظر شرعی راضی نیستم همسرم این کار را ادامه دهد.

منبع : 55 آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند

خانواده شهید نسیم افغانی پس از سالها پیگیری و بررسی ادعاهای متعدد، از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی  خبرگزاری تسنیم، خانواده شهید نسیم افغانی پس از سالها پیگیری و بررسی ادعاهای متعدد، از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و پس از بررسی و انجام تست دی ان ای از افراد مدعی، نسبیت خانوادگی آقای محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز گردید.

برادر شهید نسیم افغانی امروز با حضور در ستاد معراج شهدا در جریان احراز نسبیت برادری با شهید قرار گرفت.

خرداد سال 1399 بود که سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین طی یک ویدئو درخواست کرد هر کسی می تواند در شناسایی یک شهید افغانستانی دوران دفاع مقدس کمک کند.

او در این ویدئو گفته بود: در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس، اخیراً شهید والامقامی از اتباع کشور افغانستان به‌ نام «نسیم افغانی»، فرزند میرزا محمد، 31 ساله به شماره پلاک CG519_396 اعزامی از لشکر 5 نصر خراسان در منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص و شناسایی شده است. چرا که با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده، نشانی جدیدی از محل سکونت خانواده این شهید افغانستانی به دست نیامده است. خواهشمند است در صورت اطلاع از محل سکونت خانواده شهید در ایران یا افغانستان، مراتب را به کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح منعکس کنید.

برگزاری یادواره 470 شهید کارگر استان همدان + تصویر

حتی محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و سعید اوحدی، رئیس وقت بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در اطلاعیه ای تقاضا کردند تا اگر کسی اطلاعی از خانواده این شهید عزیز دارد اعلام کند. تنها اطلاع به دست آمده در مورد این شهید دفاع مقدس، عکس او از پرونده پرسنلی‌اش، تصاویر حضور در جبهه و مشخصات یگان اعزامی‌اش بود.

گفتنی است نسیم افغانی در زمان شهادت جمعی دسـته سه گروهان سه گردان سیف‌الله از تیپ امام جواد(ع) لشکر 5 نصر خراسان بود که فرمانده گردانش، شهید جواد آخوندی بود. پیکر شهید آخوندی همچنان مفقود است. جانشین گردان نسیم افغانی در زمان شهادت، شهید سید محمود هاشمی بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند