Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: امسال تاکنون فقط ۱۱۵ میلیون مترمکعب آب در حوضه گرگانرود در اختیار داشتیم که این میزان تنها ۴۰ درصد نیازهای ما را برای مصارف مختلف برطرف می‌کند.

سیدمحسن حسینی با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان گلستان، نقش فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در انتشار به موقع، دقیق و صحیح اخبار را ستودنی دانست و گفت: در شرایطی که شاهد توسعه رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف هستیم، این نقش در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیش از پیش نمایان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از راه‌های توسعه جامعه، عزم جدی خبرنگاران در آگاهی‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: سالانه به تقریباً ۲۵۰ میلیون مترمکعب آب برای مصارف کشاورزی، محیط زیست، شیلات، پایداری سدها و در نظر گرفتن تبخیر، از سد بوستان تا دریا در حوضه رودخانه گرگانرود نیاز داریم اما امسال با توجه به شرایط خشکسالی تاکنون فقط ۱۱۵ میلیون مترمکعب آب موردنیاز را در اختیار داشتیم.

حسینی با اشاره به اقدامات این شرکت در حوزه آبرسانی، گفت: شرکت آب منطقه‌ای در بخش آبرسانی به برخی شهرها تکالیفی دارد که در حال انجام است. از جمله آنها می‌توان به حفر تعدادی چاه، شبکه‌های جمع کننده آب، شبکه‌های برق‌رسانی، شبکه‌های انتقال آب و مخازن تا اتصال به شبکه‌های توزیع آب در شهرهایی که هدف طرح‌های آبرسانی هستند، اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات طرح‌های آبرسانی شرکت آب منطقه‌ای از ۱۴ میلیارد تومان سال گذشته، به ۱۱۹ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده ‌است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به مسائل مربوط به آب شرب در مرکز استان، گفت: برای طرح‌های آبرسانی در شهرستان گرگان ۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته ‌شده است

وی در ادامه در خصوص نحوه مدیریت آب سدها، گفت: از سال ۸۷ کمیته توزیع آب سدها در استان با حضور نمایندگان آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، شیلات، تعاون روستایی، فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا و گمیشان راه‌اندازی شد.

حسینی تصریح کرد: از زمانی که این کمیته شکل گرفته، نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم و با کمترین مشکل در زمینه توزیع آب روبه‌رو شده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت آب منطقه ای گلستان گلستان آب منطقه ای گلستان شرکت آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم