Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@18:06:28 GMT

پیشنهاد الکاظمی به تحریم کنندگان انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۷۸۵۴

پیشنهاد الکاظمی به تحریم کنندگان انتخابات

به گزارش تابناک، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این پیشنهاد الکاظمی در جریان نشست روز شنبه گروه‌ها و احزاب سیاسی عراق درباره انتخاب آتی مطرح شد.

طبق بیانیه دولت عراق، این نشست در مقر دولت با نظارت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و با حضور محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان، فائق زیدان، رئیس شورای عالی دستگاه قضایی، کمیساریای انتخابات و هیات سازمان ملل در عراق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بیانیه، کمیساریای انتخابات گزارش مفصلی از آمادگی‌های فنی و توان خود برای برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر آن یعنی دهم اکتبر آتی ارائه کرد. الکاظمی نیز در این نشست تاکید کرد که کابینه‌اش به تاریخ تعیین شده برای برگزاری انتخابات پایبند است و می‌تواند شرایط مناسب برای آن را فراهم کند.

همچنین الکاظمی پیشنهاد داد کمیته‌ای از فراکسیون‌های سیاسی جهت گفتگو با فراکسیون‌هایی که انصراف خود را از انتخابات اعلام کرده‌اند، تشکیل شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدرضا گرایی سجاد گنج زاده روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی روسیا الیوم کمیساریای انتخابات الکاظمی محمدرضا گرایی سجاد گنج زاده روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد