Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد شفیعی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان قزوین گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان به صورت ویژه در حال رفع مشکلات ناشی از سیل در الموت هستند.

شفیعی افزود: در ششمین روز پس از وقوع سیل همچنان فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات رسان با نظارت کامل فرمانداری و حسن مدیریت بخشدار در الموت شرقی در حال اجراست که خوشبختانه پاکسازی و لایروبی معابر و منازل در سه روستا با همکاری بسیج سازندگی حجم قابل توجهی از مشکلات را برطرف و ادامه فعالیت‌ها تا حصول نتیجه همچنان در دستور کار دستگاه‌های خدمات رسان و بسیجیان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه به لایروبی نهر‌های مسدود اشاره نمود و خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات و خطراتی که می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد مسدود شدن نهر‌ها بود که خوشبختانه عملیات لایروبی و بازگشایی نهر‌های اصلی کشاورزی در روستا‌های خوبان، یارفی، کشکدشت، مدان، لامان، باغکلایه و شترخان توسط سه دستگاه بیل مکانیکی ویک دستگاه بولدوزر با کمک اهالی روستا‌ها امروز به اتمام رسید.

فرماندار شهرستان قزوین با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه راه روستایی افزود: با تلاش اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای مسیر محور وناش بالا باز و عملیات مخلوط ریزی معابر روستای یارفی و کشکدشت توسط دو دستگاه کامیون صورت پذیرفت.

شفیعی در پایان به اجرای سریع تیر گذاری برق در مسیر روستای آتان رود توسط اداره برق اشاره نمود و اضافه کرد: با وقوع سیل مشکلات فراوانی گریبان گیر اهالی روستا‌های الموت غربی و شرقی شد که به لطف خدا و حضور و پیگیری‌های مستمر استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی و با اتکا بر صبر مردم و مدد رسانی بخشداری، بسیج، جهاد کشاورزی، قرارگاه خاتم، راهداری، هلال احمر، مدیریت بحران، بنیاد مسکن، برق، آبفا، دهیار پرتلاش و مردم عزیز و کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی، مشکلات به وجود آمده یکی پس از دیگری در حال رفع است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب و آبگرفتگی سیل زدگان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند