Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا با اشاره به آغاز واکسیناسیون کارکنان گروه خودروسازی سایپا، گفت: از روز گذشته واکسیناسیون کارکنان سایپا آغاز شده و دوز اول آن شروع شد.

او بیان کرد: قرار است ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت خودروسازان و قطعه سازان کشور واکسینه شوند و پس از واکسیناسیون کارکنان، خانواده‌های آن‌ها واکسینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سایپا با اشاره به اینکه کرونا تاثیرات منفی در روند کار خودروسازی گذاشت، گفت: کرونا نه تنها در صنعت خودروسازی بلکه در تمام صنایع تاثیرات منفی گذاشت.

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گروه خودروسازی سایپا را به‌عنوان نماینده خودروسازان کشور جهت سازماندهی و مدیریت یکپارچه واکسیناسیون کووید ۱۹ در این صنعت انتخاب کرد، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر این ویروس ملموس از بین رود و به شرایط قبل برگردیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروسازان قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق