Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در آیین نامگذاری این ایستگاه که با حضور مدیرعامل و تعدادی از معاونان شرکت گاز آذربایجان غربی و رییس مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان برگزار شد، "علیرضا شیخی" مدیرعامل این شرکت گفت: این اقدام گامی در راستای پاسداشت یاد شهدا، اندیشه و آرمان خبرنگاران عزیز است.

وی ادامه داد: حقیقتا باید مقام و جایگاه شهدای خبرنگاری که در صحنه های سخت دفاع با حضور در عرصه، تاریخ را ثبت و به نسل های بعدی منتقل کرده اند، بیش از پیش قدر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: همین امروز هم ما شاهد حضور خبرنگاران در عرصه های سختی مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرونا هستیم تا بتوانند با آگاهی بخشی بیشتر به جامعه برای حفظ جان مردم تلاش کنند که باید مورد قدردانی ویژه قرار گیرند.

شیخی مدعی شد که اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه نبودند، رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافعان سلامت برای عموم جامعه قابل درک صحیح نبود.

حسینعلی راشکی رییس خبرگزاری ایرنا در آذربایجان غربی نیز در این آیین با تبریک روز خبرنگار گفت: خدمت به میهن شهید صارمی خبرنگار ایرنا تا لحظه‌های آخر شهادتش نشانگر تعهد اصحاب رسانه به حرمت قلم و دلسوزی آنان به انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید با بیان واقعیت‌ها و به دور از سیاسی کاری مردم را نسبت به نظام و مسیر انقلاب امیدوار کنند، اظهار داشت: اینکه خبرنگاران متعهد یک تنه در برابر امپراطوری رسانه‌های استکبار جهانی قد علم کرده و شبانه روز برای ائتلای کشور در تلاش هستند نشانگر پاسداشت حرمت قلم توسط این قشر فرهیخته است.

راشکی با قدردانی از نامگذاری ایستگاه تقلیل فشار شماره ۲ ارومیه به نام شهید صارمی، گفت: این حرکت کم نظیر نشانگر باور مدیریت این مجموعه به رسانه است.

برچسب‌ها محمود صارمی انقلاب اسلامی ایران خبرگزاری ایرنا آذربایجان غربی ارومیه جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی انقلاب اسلامی ایران خبرگزاری ایرنا محمود صارمی انقلاب اسلامی ایران خبرگزاری ایرنا آذربایجان غربی ارومیه جمهوری اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟