Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:34:02 GMT

ورزش بیماران خاص نیازمند توجه خاص است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۸۳۱۹

ورزش بیماران خاص نیازمند توجه خاص است

ایسنا/خوزستان دبیر فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: جامعه تحت پوشش ما، خاص است و ورزش‌شان نیز نیازمند توجه خاص است.

سیدمحسن موسوی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان که امروز (۱۷ مردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: باید از آقای حاجی‌زاده رییس پیشین هیات که عملکرد خوب و قابل توجهی داشت، قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که جا دارد به خاطر رتبه نخست هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در سال ۹۹ نیز تشکر کنم و مطمئنا فتاحی رییس جدید هیات با توجه به تجربه و رابطه خوبی که با ورزشکاران دارد، می تواند هیات را به خوبی هدایت کند و آن را در رتبه نخست کشوری نگه دارد.

به گزارش ایسنا، وی در واکنش به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان برای کمک به هیات خوزستان از سوی فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا، عنوان کرد: تمام تلاش مان را برای کمک به تمام هیات های ورزشی مان در کشور می کنیم و کمک هایی را به آن ها می رسانیم زیرا جامعه تحت پوشش ما، خاص است و ورزش شان نیز نیازمند توجه خاص است. پس تا آن جا که می توانیم تلاش می کنیم از ورزشکاران‌مان و هیات های استانی حمایت کنیم و این جامعه را به سمتی ببریم که عملا ورزشکاران‌مان برای سلامتی ورزش کنند و دغدغه ای جز سلامتی خود نداشته باشند.

دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: در دورانی هستیم که به خاطر کرونا، نمی توانیم برنامه های دسته‌جمعی‌مان را مانند گذشته در کشور داشته باشیم. سعی می کنیم بیشتر برنامه های مان را به سمت فضای مجازی سوق دهیم، البته اگر شرایط بهتر شود، فعالیت های دسته جمعی را نیز از سر می گیریم. از هیات خوزستان هم می خواهم اگر برنامه ای برگزار کرد، مراقبت کند که ورزشکاری به کرونا مبتلا نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بيماران خاص ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه شنبه در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح و جمعی از نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است. ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به حل مشکلات آن بپردازیم.

وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق، بیان کرد: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کرده و به انجام وظیفه بپردازند.

سلاجقه تاکید کرد: در نظر سنجی های معتبر مشاهده شده که دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا ۶ مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت های آن و توانمندی های موجود لازم است در قالب تفاهم نامه دستگاه ها به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

سلاجقه همچنین در خصوص تاثیر رسانه ها بر اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، بیان کرد: رسانه ها و به ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده اند و ما باید از این ظرفیت استفاده کرده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

کد خبر 6093420

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه