Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پیام که  نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خبرنگاران یاوران آیین و مناسبت‌های انقلاب اسلامی هستند و به‌عنوان همراهان  صمیمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آیین و مناسبت‌های انقلاب اسلامی هستند. 

پیام افزوده است: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه، دیده‌بان صادق، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که باید در جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای امپریالیسم غرب بابصیرت و مجاهدت به رسـالت خطیر خود در راستای ترویج مفاهیم و پیام‌های انقلاب اسلامی جامه‌عمل بپوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از این پیام عنوان شده است: خبرنگاران، به‌عنوان افسران  جنگ نرم در صف مقدم مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان هستند. 

در ادامه این پیام آمده  است: در دنیای امروز که  تبادل پرسرعت اطلاعات رخ داده، رسانه نه فقط مهم‌ترین وسیله برقراری ارتباط و رساندن اخبار و اطلاعات به اقصی نقاط جهان است، بلکه شکل دهنده به افکار عمومی و ایجاد کننده روش و سبک زندگی است و در این میان، خـبـر، زبان مشترک، محصول آگاهی و خردورزی و جزء لاینفک رسانه‌ها، حامل پیام‌ها و اندیشه‌های روشن و حقایق به وقوع پیوسته در سطح ملی و بین‌المللی است.

این پیام می‌افزاید: کار خبرنگار و رسانه به‌عنوان حامل خبر و منعکس کننده رویدادها، بسیار حساس و حیاتی است چون باید حامل خبر موثق، بهنگام و فراگیر باشد و در دنیای امروز، به تسریع در جریان آزاد اطلاعات و اخبار کمک کند و  در مقابل بنگاه‌های دروغ پراکنی نظام‌های سلطه جهانی و تبلیغات منحرفانه رسانه‌ای به درستی موضع‌گیری کند.

در این پیام اظهار شده است:  اصحاب رسانه و جراید به ویژه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در شرایط کنونی وظیفه‌ای خطیر و چندوجهی بر عهده دارند و  رسالت رسانه‌های آزاد، مستقل و حقیقت‌گو فقط بیان درست، صحیح و سریع رویدادها و مخابره اخبار به آن سوی مرزها نیست، بلکه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی و سیاسی و جنگ رسانه‌ای و شانتاژهای خبری، آگاه سازی عموم توده‌های مردمی و ایجاد و بالا بردن سطح تفکر و خرد جمعی و آموزش همگانی نیز جزء وظایف و کارکردهای آنان نیز محسوب می‌شود. 

در بخش دیگری از این پیام  گفته شده است: خبرنگار چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه اجتماع و تحولات سیاسی و بین‌المللی است و باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت‌داری تعریف کند و با وجدان بیدار  دیده‌بان صادق  بوده و از هیچ کوششی دریغ نورزد و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهوآفرینی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به تعامل مثبت، سازنده و ارزشمند رسانه‌ها و خبرنگاران معتقد و فهیم با خود، و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار آیین و مناسبت‌های ملی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی آورده است:  بزرگداشت مناسب و با شکوه ایام‌الله انقلاب اسلامی و برگزاری آیین و مناسبت‌های ملی و عمومی، مرهون همراهی و همکاری صادقانه، صمیمانه و جانانه اصحاب رسانه و جراید و خبرنگاران در امر اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی، و ترغیب مناسب و به موقع مردم به حضور در  مناسبت‌ها و انعکاس شایسته، هوشمندانه و گسترده آیین انقلاب در رسانه‌های داخلی و خارجی و تأثیر بر افکار عمومی جهان در راه شناخت از مفاهیم بلند انقلاب است. 

شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و دیگر شهدای عرصه خبر و رسانه گفته است: دشمنان قسم خورده آزادی، حریت و بشریت و در رأس آن نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل، راهبردهای شیطانی خود را در رویارویی با جریان‌های آزاد، شفاف و مستقل اطلاع‌رسانی و خبر به ویژه جریان مستقل خبری کشورهای مسلمان، نظام اسلامی و ملت بزرگ و فهیم ایران به کار برده و بارها با شکست‌هایی سنگین و خفت‌بار روبه‌رو شده‌اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بنگاه‌های دروغ پرداز غربی پس از آن شکست‌ها به سیاه‌نمایی، شانتاژ خبری، جنگ نرم، عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای علیه به انحراف کشاندن افکار عمومی و تغییر ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی مردم روی آورده‌اند و در این میان، اصحاب رسانه و جراید، با مجاهدت خبری و بصیرت‌مداری به موقع خود، رسالتی سنگین بر عهده دارند و امید است با رویکردی واقع بینانه و هوشمندانه عمل کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها محمود صارمی اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز خبرنگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محمود صارمی اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز خبرنگار هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه گفت : باید تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، زیرا خداوند شاهد اعمال و رفتار ما است و یاد خداوند را باید همواره در نظر داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) است که ایشان رئیس مذهب جعفری هستند و نهضت علمی امام صادق (ع) در قرن‌های متمادی به سبب تلاش و مجاهدت‌های این امام بزرگوار است و ایشان ۴ هزار شاگرد داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: این نهضت علمی چنان دارای اهمیت است که علمای وقت آن را با نهضت امام حسین (ع) مقایسه کردند و برخی آن را بزرگ‌تر از نهضت عاشورا دانستند و امام صادق (ع) ادامه‌دهنده راه پدر بزرگوار خود امام باقر (ع) بودند.

وی ادامه داد: آنچه از سیره عملی امام صادق (ع) باید مورد توجه مسلمانان به ویژه شیعیان قرار بگیرد کار و تلاش است که در روز‌های گرم تابستان در حال فعالیت بودند و برای به دست آوردن روزی حلال اقدام می‌کردند تا بتوانند اهمیت موضوع را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: یکی از درس‌هایی که باید از سیره امام صادق آموخت موضوع غیرت دینی و پرهیز از حضور در مجالس دارای گناه است که بر اساس روایتی امام صادق (ع) در مجلسی که حاکمان وقت تدارک دیده بودند، حضور یافتند، اما به محض مشاهده آثار گناه مجلس را ترک کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: امروز میزبان پیکر شهید فرزین بلیان هستیم که توسط اشرار و ضدانقلاب طی روز گذشته به شهادت رسیدند و مرزبانان همواره برای امنیت و آرامش کشور جان‌فشانی می‌کنند و ان‌شاءالله که خداوند متعال به خانواده این شهید صبر و اجر عنایت کند.

وی اضافه کرد: از هفته گذشته نمایشگاه اکسپو در تهران در حال برگزاری است که ۷۰ کشور در آن حضور یافته‌اند و فرصت‌های تجاری، صادرات و سرمایه‌گذاری کشورمان را به نمایش گذاشته که می‌تواند در جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم تأثیرگذار باشد و چنین رویداد تحول‌سازی می‌تواند اقتصاد کشورمان را رشد دهد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: باید ارتباطات اقتصادی به ویژه با کشور‌های آفریقایی که منبع بسیاری از مواد ارزشمند اولیه هستند بیشتر شود و از رئیس جمهور و وزاری اقتصادی باید برای برگزاری چنین رویداد‌هایی تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: ایستادگی مردم ایران بر موضع حق و حقیقت منشأ این شد که شاهد بیداری مردم جهان باشیم که مشاهده می‌کنیم چطور آزادی‌خواهان جهان و اساتید برجسته با اعتراض خود نظام سلطه را با چالش مواجه کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری اعتراضات به جنایات رژیم صهیونیستی و سیاست‌های استکبار جهانی ضربه محکمی را به آمریکا و اسراییل وارد کرده و عملیات طوفان الاقصی و سپس وعده صادق ضربات محکمی را بر هیمنه پوشالی آنها وارد کرد و به‌زودی شاهد نابودی جبهه باطل خواهیم بود.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰ سال است که در مقابل سیاست استکبار جهانی مقاوم ایستاده است و دانشجویان آمریکایی باید بدانند این اعتراضات در مقابل ظلم و ستم قطعا نابودی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند