Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش ایرنا محسن اکبری روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: فریضتین امر به معروف ونهی از منکر همواره برای سلامت خودمان، جامعه و حکومت نیاز است که متاسفانه در سال‌های اخیر به این امر مهم کمتر توجه شده است.

وی افزود: امر به معروف ونهی از منکر مراتبی دارد و همه باید به این مراتب که شامل خود انسان، خانواده، اجتماع و حکومت است پایبند بوده و برای نهادینه‌سازی و اجرا این دو فریضه الهی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فریضه امر به معروف ونهی از منکر یکی از فروع دین است تصریح کرد: نمی‌شود انسان‌ نماز بخواند اما به فریضتین توجهی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام‌معظم رهبری امروز دو فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شده و مشکلاتی که دیده می‌شود ناشی از این موضوع است.

اکبری بیان کرد: امام حسین (ع) برای حفظ دین مبین اسلام و انجام رسالت مهم امر به معروف و نهی از منکر و عزت و آزادگی بشر قیام کردند و راه این امام همام تا ابد برای مسلمانان و دیگر ادیان الهی باقی است.

وی با اشاره به جایگاه نظارت همگانی در جامعه بیان کرد: همه مسوولان و مدیران در هر جایگاهی نیازمند نظارت در قالب دو فریضه الهی هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان بلوچستان ادامه داد: تا اسم‌ امر به معروف ونهی از منکر می‌آید تمام تفکرات به سمت عفاف و حجاب می‌رود در صورتی که عفاف و حجاب تنها بخشی از هزاران موارد امر به معروف ونهی از منکر است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم تصریح کرد: برای گرامیداشت دهه احیا امر به معروف ونهی از منکر اجرا طرح ها و برنامه‌هایی مانند برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر، تریبون آزاد، نشست‌های مختلف، تجلیل از فعالان فریضتین، غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدای امر به معروف ونهی از منکر، دیدار با گروه‌های جهادی مطالبه‌گر، دیدار با خانواده شهدای این دو فریضه الهی و سخنرانی در مساجد در دستور کار قرار دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: برای دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر امسال شعارهای قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر، مسوولان پاسخگو تعیین و دو هشتگ بی‌تفاوت‌نباشم و همه مسوولیم در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف ونهی از منکر دو فریضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • قیام طوفان‌الاقصی از غزه آغاز شده اما تداوم آن به صورت جهانی است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی