Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح امروز همزمان با روز حفاظت و اطلاعاتِ دستگاه قضا حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی و هفتمین روز مسئولیت خود در مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضائیه حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این دیدار که مدیران مرکز، روسای کل و مدیران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان‌ها نیز به صورت ویدئوکنفرانسی در آن حضور داشتند، ضمن بیان توصیه‌ها و نکاتی خطاب به مسئولان و مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه گفت: ماموریت‌های مرکز حفاظت و اطلاعات مهم، سنگین و اثرگذار است و لازم است با یک نگاه ویژه به این مرکز نگریسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسنی اژه‌ای مبنای کار مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را طبیب‌گونه، خیرخواهانه، قاطعانه، آگاهانه، عالمانه، به‌هنگام و به‌روز دانست و در همین زمینه تاکید کرد که اگر هر کدام از این ویژگی‌ها وجود نداشته باشد، هدف صیانت از دستگاه قضایی محقق نخواهد شد.

رئیس دستگاه قضا افزود: تنزه و رعایت تقوا در قوه قضاییه همانگونه که مردم انتظار دارند، نسبت به سایر دستگاه‌ها بسیار مهمتر و ضروری‌تر است و متقابلا مرکز و دستگاهی که می‌خواهد از قوه قضاییه صیانت کند باید به مراتب از تنزه و تقوای بیشتری برخوردار باشد.

محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله جدی با فساد و تخلفات در درون قوه قضاییه، اظهار کرد: ضرر ایجاد فساد، رسوب کردن و ماندگار شدن آن در دستگاه عدلیه، تنها متوجه یک فرد یا یک قوه نیست؛ بلکه متوجه نظام و اسلام است.

رئیس دستگاه قضا در همین زمینه تاکید کرد: ضرر و زیان سلب اعتماد مردم از عدلیه قابل جبران نیست و به همین دلیل ما باید تمام توان و تلاش خود را صرف کنیم که اعتماد مردم به دستگاه قضایی خدشه‌دار نشود.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مبارزه با فساد در درون قوه قضاییه را باید جدی بگیرید، بعد از تذکر و هشدار اولیه اگر فردی در داخل دستگاه قضا فاسد شد نباید با عواطف برخورد کرد و اغماض داشت و در این موارد نگذاریم دلسوزی بیجا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین ضمن تقدیر از عملکرد رئیس، مدیران و کارکنان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه عنوان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی حقیقتا دلسوزانه، خیرخواهانه، پدرانه، به قصد اصلاح و با رویکرد پیشگیرانه انجام مسئولیت می‌کند.

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه طی سخنانی اظهار کرد: مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در راستای شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها در دستگاه قضایی کشور، سعی دارد که با پیش‌بینی بموقع، پیشگیری به‌هنگام و اقدام بجا، وظیفه خود را در همه عرصه‌ها بدرستی انجام دهد.


وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه، بر تاثیرگذاری اقدامات این مرکز در زمینه‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه امروز بیش از گذشته اقدامات خود را از طریق هوشمندسازی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین انجام می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه حجت الاسلام والمسلمین دستگاه قضایی محسنی اژه ای دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز چهارشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به سریلانکا، با حضور در مسجد جامع «کالپیتی» شهر کلمبو، ضمن دیدار و گفتگو با نمازگزاران، نماز مغرب را نیز در این مسجد اقامه کرد.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کلمبو، اظهار امیدواری کرد مذاکرات صورت گرفته میان دو کشور به گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های فیمابین منجر شود.

دکتر رئیسی طراحی و اجرای مجموعه سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اومااویا» از سوی شرکت‌های متخصص ایرانی را نماد همکاری‌های موفق دو کشور دانست و گفت: امیدواریم بهره‌برداری از این طرح‌ها افزایش رفاه مردم سریلانکا را در پی داشته باشد.

رئیس جمهور در ادامه وحدت و انسجام را نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام دانست و گفت: دشمنان و در راس آنان آمریکا، با ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش به دنبال ایجاد ناامنی، کشتار و تفرقه در جهان اسلام هستند، بنابراین بسیار ضرورت دارد از هر اقدام و گفتاری که میان مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کند، پرهیز شود.

رئیسی در ادامه ظالم و ستم بی‌سابقه رژیم صهیونیستی و کشتار و نسل‌کشی در غزه را نتیجه وجود اختلافات در امت اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) از ۴۵ سال پیش رژیم صهیونیستی را غده‌ای سرطانی برای امنیت منطقه دانسته و بر آزادی فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کرده بود و امروز حقانیت این سخن امام راحل، بر همگان روشن شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق فلسطینیان را وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان می‌داند و معتقد است امروز حمایت از کسانی که از خانه، وطن، دین، ناموس و جان و عزت خود دفاع می‌کنند، شاخصی برای کشورهاست که آیا مدافع شرافت هستند، یا همراه شرارت؟

رئیسی خاطرنشان کرد: آمریکا مردم ایران را بابت دفاع از حق و عدالت مورد تحریم‌های ظالمانه قرار داد، اما جوانان ما تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است. دشمن تلاش کرد پیشرفت ایران را متوقف کند، اما ملت ایران اراده کرد پیشرفت کند و در این جنگ اراده‌ها ملت ایران پیروز شد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه ما آموختند که رمز موفقیت توکل بر خدا و اعتماد به نفس و داشته‌های درونی است، گفت: دشمنان برای متوقف کردن ملت ایران علاوه بر تحمیل ۸ سال جنگ به ما، تلاش کردند با ترور، انفجار، توطئه و فتنه‌های متعدد این مردم را از ادامه مسیرش منصرف کنند، اما موفق نشدند. امروز مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه نه فقط مورد توجه نظام اسلامی ایران بلکه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است که معتقدند نباید تن به زیاده‌خواهی‌ها و مظالم نظام سلطه داد.

کد خبر 6088117 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند