Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی کسب مدالهای رنگارنگ المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به ورزشکاران مدال آور ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ در پی موفقیت ورزشکاران کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران در کسب ۳ مدال طلا ،2 مدال نقره و ۲ مدال برنز در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در این میدان جهانی ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

افتخار آفرینی غرور انگیز و عزت بخش فرزندان برومند ملت ایران و کسب مدال های رنگارنگ در  المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سجاد گنج زاده ،حسن یزدانی،علی داوودی،محمدهادی ساروی  و امیرحسین زارع در رشته های تیر اندازی،کشتی ،کاراته و وزنه برداری که موجب شادکامی هموطنان و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در این آوردگاه جهانی گردید، را به این دلاورمردان با اخلاق و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

بدون شک افتخار آفرینی در مسابقات المپیک به عنوان  عرصه حضور برترین های دنیا و به نمایش گذاشتن منش پهلوانی در کنار اصول حرفه ای ، ثمره ایمان قلبی و باور "توانستن" و ماهها و سالها تلاش مستمر و پیگیر ورزشکاران و مربیان و همراهی خانواده های صبور آنان بوده، که در میدان المپیک به منصه ظهور می رسد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از تلاش‌های ارزنده سایر اعزای کاروان ورزشی ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، افتخار آفرینی های روز افزون فرزندان ملت ایران در آوردگاه های بین المللی و اعتلای هرچه بیشتر نام ایران اسلامی را از پیشگاه حق تعالی آرزو می کند.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی المپیک ۲۰۲۰ توکیو روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو