Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شرور مسلح نزاع جمعی در محله نظام‌آباد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ پیام کاویانی با اعلام خبر بازداشت شرور مسلح در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح و نزاع جمعی در محله نظام‌آباد، بلافاصله مأموران پایگاه سوم  پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل وقوع جرم اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: پس از حضور مأموران در محل مشاهده شد که تعدادی از اوباش جنوب تهران به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و در نتیجه به علت تیراندازی با سلاح شکاری از سوی یکی از طرفین دعوا، چند نفر زخمی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این درگیری چهار نفر از طرفین دعوا مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: از محل اختفای متهمان دستگیر شده تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و قمه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به بازداشت متهم اصلی و چهار نفر از دیگر متهمان این پرونده، تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس عامل اصلی تیراندازی در مخفیگاهش در حوالی شهرستان پردیس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران انتقال داده شد.

به گفته کاویانی، متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دستگیری چند اوباش شرق تهران پس از حمله خونین به یک طباخینزاع 10 نفره اوباش در باقرشهر

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس پلیس 110 پلیس امنیت پلیس عملیات پلیس پلیس 110 پلیس امنیت پلیس پلیس امنیت عمومی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران