Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:34:21 GMT

محرم و صفر زمینه‌ساز ایجاد انقلاب بود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۹۲۰۱

محرم و صفر زمینه‌ساز ایجاد انقلاب بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر یکشنبه در دوره آموزشی ارکان مسجد که در امامزاده سید عباس بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با آمدن محرم جوانان به جوش و خروش می‌افتند و حتی گاهی به مسئولان انتقاد می‌کنند که چرا امکانات کمی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: گاهی برای برگزاری جلسه‌ای با ۱۰ نفر، کلی تبلیغ می‌کنیم اما در محرم جوانان زیادی پای کار می‌آیند و اگر کمبودی هم باشد خودشان آن را رفع می‌کنند که این امر به خاطر عشق به امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به واقعه عاشورا، افزود: چنین واقعه‌ای که با اخلاص صورت گرفته، باعث شوری می‌شود که سال‌ها بعد این چنین جوانان را به میدان می‌کشد.

حجت‌الاسلام نوری بیان داشت: مردم در این ماه خودشان پول جمع می‌کند و برنامه‌های مختلفی را به اجرا می‌گذارند؛ این روش محرم و صفر است که باعث ساخت فرزندانمان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: محرم و صفر بود که انقلاب را ایجاد کرد و امثال شهید حججی، باکری و برونسی را تحویل جامعه داد.

وی افزود: امام حسین (ع) روی گشاده ای به سمت تمام افراد داشت لذا ما نیز نباید در هیئت بین افراد مختلف فرق بگذاریم زیرا این مراسم میهمانی امام است و همه با هم برابرند.

حجت‌الاسلام نوری در انتها گفت: مقامی بالاتر از خادمی هیئت امام حسین (ع) وجود ندارد زیرا ارزش هر مقام به کسی است که آن جایگاه را اهدا می‌کند؛ لذا جایگاهی که ائمه ارائه می‌دهند بالاترین منزلت را دارد.

کد خبر 5276588

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رضا نوری ماه محرم محرم 1400 ویروس کرونا شورای شهر محرم 1400 ماه محرم بوشهر روز خبرنگار آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم

حجت‌الاسلام شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت‌های اهالی رسانه در لرستان نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جمعی از اصحاب رسانه لرستان امروز با حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، دیدار کردند.

رابطه صمیمی حجت‌الاسلام شاهرخی با خبرنگاران لرستان از نکات قابل‌ توجه این محفل محسوب می‌شد و همین صمیمیت سبب شد خبرنگاران دیدگاه‌ها و مشکلات این استان را بی‌پرده بیان کنند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

پروژه‌های نیمه‌تمام، بیکاری و چالش‌های فرهنگی لرستان ازجمله مسائل مطرح‌شده در نشست خبری با خبرنگاران بود و حجت‌الاسلام شاهرخی خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند، جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است