Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جامعه خبرنگاری شهدای عزیز و به نامی همچون شهیدان آوینی، صارمی و واعظی که از قشر خبرنگاران ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین عرصه مدافعین حرم را تقدیم این انقلاب کرده است. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با حضور بر مزار شهدای اصحاب رسانه در قطعه پنجاه بهشت زهرا با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدای رسانه ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصیرزاده در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران یک قشر زحمتکش هستند که پا به پای رزمندگان در همه سنگر‌ها و جبهه‌ها حضور دارند، گفت: جامعه خبرنگاری شهدای عزیز و به نامی همچون شهیدان آوینی، صارمی و واعظی که از قشر خبرنگاران ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین عرصه مدافعین حرم را تقدیم این انقلاب کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: این روز را خدمت همه خبرنگاران زحمتکش، کوشا و پرتلاش تبریک عرض میکنم و امیدوارم روح این شهدای عزیز پر رهرو و دعا گوی همه ما در ادامه راه انقلاب و کمک به ارزش‌های انقلاب باشد.    

 

 

بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان