Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@13:08:50 GMT

برپایی جشنواره قرآنی نور امید در منطقه۱۳

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۹۲۵۶

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ از تمدید فراخوان دومین دوره جشنواره قرآنی نور امید تا یکم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ مجتبی توسلی،  معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه  در خصوص برگزاری دومین جشنواره قرآنی مجازی نور ، امید در منطقه۱۳ گفت: این جشنواره  از سوی  شورای عالی قرآنی شهرداری تهران ، سازمان دارالقرآن کریم و با مشارکت اداره فرهنگی ، نواحی چهارگانه و سرای محلات در بستر فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برپایی مجالس دینی و محافل قرآنی برگزار می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او در خصوص موضوعات جشنواره ادامه داد: این جشنواره قرآنی در رشته قرائت در دو بخش ترتیل و تحقیق ویژه (بانوان و آقایان) در رده های سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال در رشته های متنوعی چون آیه گرافی، خوشنویسی (ثلث ، نسخ ، نستعلیق و شکسته نستعلیق) ، تفسیر، نقاشی کودکان ، فیلم کوتاه ، فیلمنامه و فیلم مستند به اجرا در می آید.

 معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه اضافه کرد : علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره فرهنگی قرآنی و به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این جشنواره به آدرس http://www.noore-omid.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 13 منطقه 13 جشنواره قرآنی نور امید جشنواره قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز

ابراهیم کمالی گفت: امروز دوازدهمین جلسه از جلسات میز خدمت املاک و مستغلات در شهرداری منطقه ۹ بود که در آن بسیاری از مسائلی که مردم در این منطقه و سایر مناطق با آن روبرو بودند، بررسی و دستور لازم در خصوص حل این مسائل در همان موقع صادر شد.

او با بیان اینکه شهرداری منطقه یک به‌عنوان آخرین میز خدمت دور نخست در هفته آینده خواهد بود، از برگزاری میز‌های خدمت در دور نخست ابراز خرسندی و بیان کرد: مسائلی که مردم با آن در این مناطق روبرو بوده، بررسی و دستور حل آن در لحظه صادرشده است.

کمالی از نخستین میز خدمت دور دوم در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز خبر داد و عنوان کرد: در دور دوم این میز خدمت بنا داریم تا مسائل را به‌صورت تخصصی‌تر بررسی کرده و سعی می‌کنیم به مسائلی که چندین سال در اقصی نقاط شهر شیراز دچار مشکل بوده، بپردازیم.

عضو و ناظر اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز عنوان کرد: در این دور سعی خواهیم کرد از مدیران دستگاه‌های دیگر که به نحوی در ارتباط با این پرونده‌ها نیز هستند دعوت کرده تا در لحظه نسبت به حل مشکلات اقدام شود. رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: امروز با برگزاری میز خدمت املاک و مستغلات شاهد اتفاق خوبی در شهرداری منطقه ۹ هستیم و مسائل مردم محلات که در این حوزه موزد بررسی قرارگرفته و دستور لازم در این خصوص صادرشده است. 

سیده مریم حسینی از قول مساعد شهردار این منطقه در خصوص موارد مربوطه خبر داد و گفت: با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شاهد خواهیم بود که بسیاری از مسائل حل شود. عضو و ناظر شورای اسلامی در شهرداری منطقه ۹ شیراز از اهتمام نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر و مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری در خصوص برگزاری میز خدمت این حوزه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند