Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: علت درخشش بازیکنان جوان تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند این است که از سال ۲۰۱۷ جوانگرایی را شروع کردیم. محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد برنامه های این تیم پس از تورنمنت تایلند گفت: فعلا که لیگ برتر شروع شده و بازیکنان در اختیار تیم های باشگاهی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهار هفته به بالارفتن میزان آمادگی بازیکنان کمک می کند و امیدواریم از ابتدای شهریور که اردوی جدید آغاز می شود ملی پوشان با آمادگی کامل در تمرینات حاضر باشند.

وی با بیان اینکه تیم ملی پیش از تورنمنت تایلند مسابقه ای نداشت تاکید کرد: ما در این رقابت ها بازی به بازی بهتر شدیم و به لحاظ هماهنگی نیز به سطح مطلوبی رسیدیم. از حضور در این تورنمنت راضی هستیم و ۵ بازی دوستانه خوب برگزار کردیم.

ناظم الشریعه با اشاره به پیشرفت تیم هایی مثل مصر و ازبکستان اذعان داشت: ازبکستان باید تایلند را می برد. آنها تیم بسیار خوبی بودند که بازی های دوستانه خوبی مثل بازی با آرژانتین هم داشتند و بعد از تورنمنت تایلند هم به پرتغال رفتند تا در آنجا اردو بزنند. ما مقابل این تیم در ابتدا خوب نبودیم اما هر چه از زمان بازی گذشت تجربه بازیکنان ما به کارمان آمد و بازیکنان با ارنج تیم هماهنگ شده و توانستیم ازبکستان را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال به تیم مصر هم اشاره کرد و افزود: اساس بازی مصری ها روی کارهای انفرادی بود ضمن اینکه در بازی با این تیم ترکیب ما هم دچار تغییراتی شده بود. مصری ها با شلوغ بازی می خواستند بازی را در اختیار بگیرند و بازی جلوی این تیم ها برای ما تجربه خوبی بود. مصر تیم قدرتمندی است و یکی از دو تیم خوب آفریقا که درس هایی از بازی با این تیم گرفتیم.

ناظم الشریعه در ادامه گفت‌وگوی خود با ایسنا به درخشش جوانان در تورنمنت تایلند اشاره کرد و گفت: ما این پروسه را از سال ۲۰۱۷ شروع کردیم و بازیکنانی مثل علیرضا رفیعی پور، سعید عباسی، طاها نعمتیان، سینا پرکاس و … حاصل این اتفاق هستند. در تورنمنت تایلند هم شاهد درخشش این بازیکنان بودیم.

وی در مورد علت کم بازی کردن سالار آقاپور گفت: این بازیکن در ترکیب اصلی هم داخل زمین رفت و در تمرینات هم فوق العاده بود اما کمی دیر با بازیکنان هماهنگ شد و نیاز به زمان دارد. انتظار بیشتری از این بازیکن خوب و جوان داریم.

ناظم الشریعه به حضور محمد هاشم زاده روی نیمکت تیم ملی فوتسال اشاره کرد و گفت: هاشم زاده قبلا هم در تیم ملی بود و در برهه‌ای ناچار شد تا جدا شود اما با توجه به شرایطی که داشتیم به تیم ملی بازگشت و قطعا اتفاق مثبتی روی نیمکت تیم ملی بود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدمحمد ناظم الشریعه تورنمنت تایلند تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها