Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سرانجام پس از گمانه زنی های فراوان که از ابتدای انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور در مورد ترکیب اعضای دولت او صورت گرفت، امروز وضعیت 2 جایگاه مهم در دولت سیزدهم مشخص شد.

به گزارش تین نیوز، سید ابراهیم رئیسی امروز در احکام جداگانه ای محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به عنوان رئیس دفتر خود منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسنا در مورد محمد مخبر  نوشته که او که با حکم رهبر معظم انقلاب از سال ۱۳۸۶ ریاست ستاد اجرایی فرمان امام را بر عهده داشته و دارای مدرک دکتری حقوق بین‌الملل است.

وی متولد دزفول و دارای سوابق و فعالیت‌های انقلابی در دوران طاغوت و سوابق مدیریتی پس از پیروزی انقلاب است؛ مسئول بهداری سپاه دزفول در زمان جنگ، مدیرعامل مخابرات دزفول، معاون استانداری خوزستان، معاون بازرگانی بنیاد مستضعفان بوده و از سال ۱۳۸۶ تاکنون نیز ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را برعهده داشته ‌است.

از جمله اقدامات وی در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) می توان به تاسیس بنیاد برکت، بنیاد احسان، موسسه دانش بنیان برکت، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت در مسیر خدمت به محرومان و مستضعفین و تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا (کوو ایران برکت) اشاره کرد.

به نوشته ایرنا غلامحسین اسماعیلی نیز که پیش از این سخنگوی قوه قضاییه بوده از جانبازان دوران دفاع مقدس و متولد ۱۳۴۴ در بیرجند است و سمت‌های مختلفی را در کارنامه کاری‌اش دارد. دادستانی مشهد، رئیس سازمان زندان‌های کشور، رئیس کل دادگستری استان تهران و سمت‌های دیگری که در حوزه قضایی کشور تجربه کرده و سخنگوی قوه قضاییه هم بوده است.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه و قبل از آن، رئیس کل دادگستری استان تهران و رییس شعبه اول دادگاه تجدید نظر بوده است. وی از سال ۱۳۸۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۳، ریاست سازمان زندان‌های کشور را بر عهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور تین معاون اول رهبر معظم انقلاب حقوق انقلاب مخابرات معاون قوه قضاییه رئیس کل دادگستری استان سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت غلامحسین اسماعیلی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دولت سیزدهم وزرای پیشنهادی دولت محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود