Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید در ابتدای امر، این کسب و کار را همانند یک شغل خدماتی معمولی برای فرآوری و آبگیری میوه های فصلی ببینید.

اما در واقع این دستگاه ها سودآوری و ارزش افزوده بالایی دارند و سطحی نگری می تواند عدم النفع بالایی داشته باشد.

 در ادامه مطلب سودهای پنهان شده در یک دستگاه آبگیری را بیان خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد میکنیم 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطلب را مطالعه بفرمائید.

 

1- سودآوری دستگاه آبگیری، همراه با تمایل فوق العاده مردم به تغذیه سالم

 

بعد از همه گیری کرونا ، ولع عجیب و تمایل حیرت انگیزی برای استفاده از تغذیه سالم به وجود آمده است. این تمایل تا آنجا پیش رفته که بسیاری از مردم، ترجیحات اقتصادی را به اولویت بعدی برده اند و سلامتی و تغذیه مناسب را از همه چیز مهمتر میدانند.

در این راستا میتوانید به سود مخفی شده در یک دستگاه آبگیری بیندیشید که میتواند اقلامی مانند رب گوجه و آبلیمو و آبغوره و .... را در حضور مشتری و به طور کاملا طبیعی تولید نماید.

درواقع عدم اعتماد به تولیدات کارخانه ای و اقبال به غذای سالم و تازه موجب آشکار شدن یک سود پنهان در این کسب و کار شده است.

 

2- تنوع روزافزون فرآورده های دستگاه آبگیری و پاسخ به همه سلیقه ها

 

پیش از این، محصولات دستگاه های آبگیری به چند فرآورده خاص محدود میشدند، اما اکنون با افزایش ایده ها و سلیقه ها ، دستگاه های آب گیری پرسی و چرخشی برای تولید محصولات زیر کاربرد دارند :

آب گوجه رب گوجه سس گوجه تخم گوجه آب لیمو هسته لیمو لرد لیمو آب غوره لرد آبغوره هسته غوره آب انگور هسته انگور شیره انگور سرکه انگور لواشک انگور آب سیب سرکه سیب سس سیب پوره سیب لواشک سیب آب انار رب انار سس انار لواشک انار هسته انار آب آلبالو هسته آلبالو شربت آلبالو مربا آلبالو آب آلو هسته آلو آب هندوانه تخمه هندوانه آب پرتغال آب نارنج آب زرشک شیره جوانه گندم

موارد فوق مشتریان زیادی دارند و با ابتکار شما میتواند به یک بازار فعال و جذاب تبدیل گردد. همچنین میتوانید محصولات جدیدی تعریف نمائید و با مزیت رقابتی سلامتی به مشتریان تان ارائه کنید.

 

3- تمرکز روی فصل میوه ها و استفاده از مواد اولیه ارزان در فصل فراوانی بازار

 

معمولا میوه های تازه در فصل برداشت، نرخ پائینی دارند و گاهی به حداقل قیمت ممکن میرسند. سیب و گوجه و انگور میوه هایی هستند که باید در فصل برداشت خریداری و آبگیری گردد و فرآورده آن به قیمت معقول و سودآوری به فروش برسد.

شاید تا به حال به این سود پنهان شده در دستگاه آبگیری توجه نکرده باشید. این مزیت یعنی هزینه مواد اولیه در حد صفر و قیمت محصول و ارزش افزوده بالا که گاهی در برخی محصولات به 1000% سود هم میرسد.

 

به عنوان مثال :

- سرکه سیب همیشه قیمت بالایی دارد ولی میوه سیب گاهی رایگان است.

- رب گوجه همیشه قیمت بالایی دارد ولی گوجه فرنگی به قیمت بسیار پائین میرسد.

- تولید آبلیموی تازه با دستگاه آبلیمو گیری همیشه مشتریان پر و پا قرصی دارد ولی خود لیمو در فصل مناسب به قیمت پائینی میرسد.

 

بسیاری از دوستان با تمرکز روی همین مزیت رقابتی، سودآوری بالایی کسب کرده اند و هر روز موفقتر از قبل به پیش میروند.

تنها دستگاه آبلیموگیری پِرِسی که لیمو را قبل از آبگیری برش داده و هسته لیمو را سالم تحویل میدهد.

با این تکنولوژی ، آبلیموی خوش طعم و باکیفیت تحویل میدهد و آبلیمو تلخ نمیشود.

 

 

4- مشعوف کردن مشتریان و گسترش بازار آبگیری

 

وقتی بتوانید همه نیازهای مشتری را تامین کنید، مشتری شما مشعوف میشود و همیشه ترجیح میدهد با شما کار کند. به منظور تامین این مزیت لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید :

الف– دستگاهی انتخاب کنید که آبگیری باکیفیت داشته باشد و اصطلاحا چشم مشتری ار بگیرد.

ب– تفاله های آبگیری خدماتی باید خشک باشد و حتی آن تفاله خشک را هم به مشتری تحویل دهید.

ج– نظافت دستگاه و محیط کار را در سطح بالایی حفظ کنید تا مشتریان از حضور در کنار شما لذت ببرند.

د- به مشتریان تان خدمات جانبی مانند بطری و پلاستیک و حمل و نقل و خدمات بیش از خواسته شان ارائه کنید.

ه- اگر شستشوی دستگاه آبگیری آسان باشد، مشتری تان از حضور در کنار آبگیری مشعوف میشود.

و- از پیام هایی که طب و تغذیه سالم را آموزش میدهد استفاده کنید و مشتری تان را با ایده های ارزشمند سلامتی آشنا نمائید.

ز- درباره نکات ریز آبگیری با مشتری تان گفتگو کنید. مثلا اینکه اگر تخم گوجه در آب گوجه باشد، رب سیاه و تلخ میشود. این موضوعات را متذکر شوید تا مشتری تان مشعوف شود.

 

با تمرکز روی جزئیات فوق میتوانید یک برند مطرح منطقه ای برای محصولات آبگیری ایجاد کنید که مشتریان مشعوف و وفاداری دارد و یکی دیگر از سودهای پنهان شده در دستگاه آب گیری شکوفا میگردد.

 

5- طول عمر دستگاه و حفظ ارزش پول در بلندمدت

 

همیشه قبل از سرمایه گذاری و خرید تجهیزات، به طول عمر دستگاه و افزایش برند آن در بلندمدت توجه کنید.

دستگاه آبگیری را از قطعات تمام استیل و برند معتبر تهیه نمائید تا در بلندمدت، کیفیت خود را حفظ کند و هر روز بر قیمت آن افزوده گردد.

گاهی دیده میشود دستگاه هایی در بازار هستند که خریدار مجبور است قطعات آن را کیلویی به عنوان ضایعات بفروشد.

ولی اگر دستگاه معتبر و باکیفیت خریدار کنید، در طول زمان به ارزش و قیمت آن افزوده میگردد و اگر احیانا قصد فروش داشته باشید، متضرر نمیشوید.

توصیه میشود به تمام استیل بودن قطعات آبگیری اهمیت دهید تا بتوانید در بلندمدت به ارزش سرمایه تان بیفزائید.

شاید هیچ گاه به سود پنهان شده در دستگاه آبگیری برای حفظ ارزش پول تان در بلند مدت توجه نکرده بودید.

حرفه ای ها برای تولید آب انار و رب انار باکیفیت، از دستگاه آب انار گیری پِرسی تمام استیل استفاده میکنند.

 

 

جمع بندی و نکات پایانی :

همیشه به سودهای پنهان شده در کسب و کارتان بیندیشید. گاهی ما آنقدر سرگرم روزمره میشویم که فرصتهای ارزشمند اطرافمان همچون ابر عبور میکنند و از دست میروند.

برای گفتگو و مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار آبگیری ، در خدمت شما هستیم و از شنیدن صدایتان خوشحال میشویم.

شماره تلفن 03138584796 و یا پیامک به 09132079683 و همچنین وب سایت و کانال و پیج موسسه OilSet.ir در دسترس شما است.

کارشناسان ماشن سازی اویلست ، نکات تخصصی و کاربردی را در اختیار شما قرار میدهند تا ان شاء الله بتوانید کسب و کاری پربرکت و موفق ایجاد نمائید.

 

شعار ماشین سازی OilSet :

« تجربه موفق کاسبی و سلامتی »

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار دستگاه آبگیری دستگاه آبگیری پنهان شده مشتری تان دستگاه آب دستگاه ها کسب و کار میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی

یکی از جذابیت‌های ایران را می‌توان تنوع غذا در شهر‌های آن بدانیم و خود این موضوع می‌تواند به یک جاذبه‌ی گردشگری و نقطه عطفی در فرهنگ ما تبدیل شود. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، می‌توانید غذا‌هایی خوشمزه و بسیار متنوع پیدا کنید که بیشتر آن‌ها تمام سلایق و ذائقه‌ها را راضی می‌کنند. یکی از استان‌های ایران که به داشتن غذا‌هایی لذیذ و خوشمزه معروف است، مازندران است. اگر به این شهر سفر کرده باشید و یا اینکه در اطراف خود شخصی مازندرانی را داشته باشید، حتما غذای محلی و خوشمزه مازندرانی‌ها یعنی اکبر جوجه را امتحان کردید.

اکبر جوجه امروزی، ترکیبی از جوجه سرخ شده، چلو و رب انار است که می‌توانید آن را با زیتون، ترشی‌های محلی و با پیاز میل کنید. اما راز خوشمزگی اکبر جوجه اصلی و همچنین نرم شدن گوشت مرغ یا جوجه آن، چیزی است که قرار است ما در این مقاله با شما در میان بگذاریم. در ادامه طرز تهیه اکبر جوجه شمالی به سبک رستورانی در منزل را شرح خواهیم داد.

مواد لازم برای تهیه اکبر جوجه با آب و نمک

ران کامل مرغ: ۲ عدد (می‌توانید از جوجه مرغ یک ماهه یا مرغ کوچک نیز استفاده کنید)

زعفران دم‌کرده: نصف فنجان

آبلیمو: ۲ قاشق غذاخوری

سیر: ۴ حبه

آب پیاز: ۳ قاشق غذاخوری

کره: ۱۰۰ گرم

نمک و فلفل: به میزان لازم

آب جوش: نصف لیوان

آب سرد: ۲ لیوان

روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم  

رب انار: به میزان لازم

طرز تهیه اکبر جوجه خانگی با آب و نمک

زمان آن رسیده که با مواد بالا، این غذای لذیذ شمالی و مازندرانی را آماده کنید. اگر مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید، بدون شک می‌توانید همان اکبر جوجه‌ای را در خانه درست کنید که در رستوران‌ها خوردید.

راز خوشمزگی و همچنین نرم شدن گوشت جوجه این غذا، در همین مرحله اول اتفاق می‌افتد؛ بنابراین یک کاسه متوسط بردارید و در آن دو لیوان آب سرد، دو قاشق غذاخوری نمک و آبلیمو را اضافه کنید. این مواد را ترکیب کنید تا بتوانید میزان شوری این ترکیب را بچشید. توجه داشته باشید که این مایع نباید بیش از حد شور شود.

تکه‌های مرغ و یا جوجه را به‌خوبی بشویید و آن را داخل کاسه آب و نمک قرار دهید. اجازه دهید مرغ‌ها به مدت یک ساعت و نیم درون این مایع بمانند.

پس از گذشت یک ساعت و نیم از قرار دادن مرغ در آب و نمک، آن‌ها را از کاسه خارج کنید و در ظرفی دیگر قرار دهید.

زمان آن رسیده که مرغ‌ها را مزه‌دار کنید. برای این کار کافی است زعفران دم‌کرده، سیر رنده‌شده، فلفل و آب پیاز را روی تکه‌های مرغ بریزید و با دست مواد را ترکیب کنید. پس از مخلوط شدن کل مواد، آن‌ها را برای مدت نیم ساعت کنار بگذارید تا مرغ‌ها مزه بگیرند.

تابه را همراه با روغن روی گاز قرار دهید تا داغ شود. سپس، مرغ‌ها را درون تابه بگذارید تا سرخ شوند.

در زمان سرخ کردن مرغ‌ها، کره را اضافه کنید تا مزه‌ی کره به خورد مرغ‌ها بروید. سپس، نصف لیوان آب جوش را داخل تابه بریزید و درب آن را بگذارید تا مرغ‌ها کاملا بپزند. مرغ‌ها باید یک ساعت و روی حرارت کم گاز بمانند.

پس از پخته‌شدن مرغ‌ها، اکبر جوجه شما آماده شده و می‌توانید آن را در ظرف بریزید و همراه با رب انار و برنج میل کنید.

اضافه کردن مرغ به آب و نمک بسیار اهمیت دارد و اگر دوست دارید این غذا را به سبک رستوران‌ها آماده کنید، حتما پیشنهاد می‌کنیم که این مرحله را در پخت اکبر جوجه جدی بگیرید. معمولا این غذا را با رب انار سرو می‌کنند، اما می‌توانید با ترکیب کردن رب انار، سیر، گردو چرخ شده، آب‌لیموی تازه و روغن زیتون، یک سس خوشمزه و لذیذ آماده کنید و آن را کنار ظرف غذا قرار دهید.

منبع: برترین‌ها

دیگر خبرها

  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان