Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:48:26 GMT

سرور مجازی بورس برای سرخطی + ۵ ویژگی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۹۵۰۸

سرور مجازی بورس برای سرخطی + ۵ ویژگی

شاید برای شما هم بارها پیش آمده که در صف های سنگین خرید عرضه اولیه قرار بگیرید و نتوانید جایگاه خوبی کسب کنید یا برای خرید و فروش سهم دلخواهتان به مشکل بر بخورید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب داده، حتما بارها شده که زدن سرخطی و کسب جایگاه مناسب برایتان  بصورت یک رویا درآمده باشد. حتما می دانید که برای موفقیت در سرخطی سرعت اینترنت و پینگ به کارگزاری ها مهمترین عامل اصلی است و شاید بارها شده که به فکر تهیه یک اینترنت پر سرعت برای سرخطی زدن باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مقاله قصد داریم یک ابزار پر قدرت به شما معرفی کنیم که بتواند سرعت اینترنت دلخواهی که همیشه به آن فکر می کردید به شما بدهد.

اینترنت پر سرعت با سرور مجازی بورس

درست است، در حقیقت تنها وسیله و ابزاری که می تواند اینترنت دلخواه شما را در اختیارتان قرار دهد سرور مجازی بورس است. سرور مجازی بورس یک کامپیوتر است که در بهترین دیتا سنتر کشور قرار دارد. سرور مجازی از بهترین سخت افزار روز دنیا تشکیل شده و اینترنت آن به شبکه اصلی اینترنت کشور متصل است. سرور مجازی بورس طوری کانفیگ شده که پینگ ۱ میلی ثانیه به همه کار گزاری ها دارد. سرعت اینترنت در سرور مجازی بین ۴۰۰ مگا بیت  تا ۱۰۰۰۰ مگا بیت بر ثانیه می باشد. در واقع با خرید سرور مجازی آی پی و نام کاربری و رمز عبور آن کامپیوتر را می گیرید و از طریق برنامه ریموت دسکتاپ از داخل گوشی موبایل و یا لپ تابتان به آن کامپیوتر متصل می شوید.

برای استفاده از سرور بورس به چه چیزی نیاز دارم ؟

برای اتصال به سرور بورس و استفاده از اینترنت پر سرعت آن شما به تجهیزات خاصی نیاز ندارید هر دستگاهی با هر سیستم عاملی برای وصل شدن به سرور بورس مناسب است. این دستگاه می تواند کامپیوتر شخصی باشد، لپتاب، تبلت، آی پد، انواع گوشی موبایل یا هر وسیله دیگر با سیستم عامل های مختلف مانند اندروید، ویندوز، ios، لینوکس، مک و هر نوع سیستم عامل دیگر و همچنین برای اتصال به سرور به اینترنت خاصی نیاز نمی باشد انواعی اینترنت های ADSL، اینترنت های سیم کارتی اپراتور های موبایل، اینترنت های TD-LTE، وایمکس و VDSL یا FTTH همه مناسب برای اتصال به سرور مجازی بورس می باشند. در ضمن برای استفاده از سرور مجازی بورس نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارید زیرا آموزش روش اتصال به سرور پس از تهیه آن برایتان ارسال می شود و کار کردن با سرور هم شبیه یک کامپیوتر معمولی می باشد.

ربات ها و نرم افزارها چه کمکی به ما در سرخطی زدن می کنند ؟

با توجه به اینکه ربات ها و اتو کلیکرها دقت بالایی دارند و با آنها می توان میلی ثانیه ها و حتی میکرو ثانیه ها را تنظیم کرد، اگر درست تنظیم شوند نقش به سزایی در ارسال به موقع سفارش دارند. دقتی که ربات ها و اتو کلیکر ها دارند به هیچ عنوان با ارسال سفارش به صورت دستی به دست نمی آید. اتو کلیکر ها نرم افزارهایی هستند که شما ساعت شروع و پایان و همچنین فاصله بین کلیک و تعداد کلیک را در آن مشخص می کنید سپس مختصات  نقطه خرید یا فروش را بر روی آن تایید می کنید . اتو کلیکر راس ساعت تنظیم شده شروع به کلیک کردن کرده و سفارشات را پشت سر هم ارسال می کنند. بخاطر اینکه ساعت دقیق شروع بازار مشخص نیست می توانید از سه ثانیه زودتر از شروع بازار تا ۲ ثانیه پس از آن اتو کلیکر خود را تنظیم کنید زیرا در این صورت می توانید شانس بالاتری برای ارسال به موقع  سفارش داشته باشید.

از چه شرکتی سرور مجازی بورس خریداری کنم ؟

شرکت های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که سرور بورس ارائه می دهند ولی اینکه چگونه بین همه این شرکت ها  یک شرکت درست انتخاب کنیم و چگونه اعتماد کنیم کار بسیار دشواری می باشد. صداقت یک شرکت بسیار امر مهمی می باشد. مشاورین آنها باید شما را بطور کامل راهنمایی درست و صحیح کنند. یک شرکت مناسب پس از خرید شما را رها نمی کند و پشتیبانی ۲۴ ساعته برای شما فراهم می کند. راههای پشتیبانی می تواند بصورت تماس تلفنی، چت آنلاین و همچنین ارسال تیکت باشد. شما باید بصورت ۲۴ ساعته بتوانید با بخش فنی ارتباط برقرار کنید.
داشتن نماد اعتماد الکترونیکی بسیار مهم است که یک سایت باید داشته باشد. تا شما بتوانید یک خرید ایمن و مطمئن داشته باشید.
شرکت وب داده، از جمله اولین شرکت‌هایی است که محصولات خود را گارانتی کیفیت می‌کند و به کاربران تضمین سرعت اینترنت، پینگ و کیفیت اینترنت را می‌دهد.
شرکت وب داده تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را از جمله گارانتی،ربات سرخطی و اتو کلیکر در کنار سرور، گارانتی پینگ یک میلی‌ثانیه‌ای و صداقتی کامل با مشتریان خود دارد.

برای خرید یک سرور بورس مناسب که بتواند برای شما در سرخطی زدن مفید واقع شود از شرکت وب داده امکان پذیر می باشد برای خرید سرور بورس می توانید به سایت شرکت وب داده مراجعه کنید. شرکت وب داده همچنین ارائه آی پی ثابت برای بایننس می باشد اگر شما در سایت صرافی های خارجی فعالیت می کنید می توانید یک آی پی ثابت و اختصاصی از شرکت وب داده تهیه کنید. تحویل سرور های بورس وب داده بصورت آنی است.
خرید سرور بورس:
https://webdade.com/bourse-vps
لینک وب سایت وب داده:
https://webdade.com
 
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرور مجازی بورس وب داده سرور مجازی بورس اتصال به سرور سرعت اینترنت شرکت وب داده سرور بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. 

حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

•    پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو »  بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

•    می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند. 

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

•    برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

•    در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.

•    معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی