Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی علی سرلک گفت: :معادن کربنات کلسیم الیگودرز با خلوص ۹۸٪ در جهان یک پتانسیل بوده که در بخش تولید پودر ۳۵۰نفر مشغول به کار می باشند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  سرلک در نشست خبری با اصحاب رسانه وخبرنگاران الیگودرز که به مناسبت روز خبرنگاربرگزارشده بود ،اظهارکرد:روز خبرنگار و قلم را خدمت تمامی اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت الیگودرز گفت:در جنگ اقتصادی به سر می بریم و دشمنان هر ماه حداقل یک بحران برای کشور و کالاهای اساسی ایجاد می نمایند.

او خاطر نشان کرد وزارتخانه صمت یک وزارتخانه استراتژیک و حیاتی است که ۴ اداره صنایع،معادن،فرش و تنظیم بازار در آن قرار گرفته اند.

سرلک در ادامه به ظرفیت فوق العاده دکتر خدابخشی اشاره کرد و یادآورشد: بسیاری از معادن غیر فعال که درآستانه واگذاری پروانه بهره برداری بودند را توانستیم با همن نماینده فعال و راه اندازی نماییم.

او همچنین از دیدار نماینده،مدیران صنایع و اداره صمت الیگودرز با معاونت وزیر دارایی برای بخشش و برطرف نمودن مشکل دارایی آنها خبر داد و گفت : با برگزاری این جلسات در سطح کلان به هر واحد تولیدی بیش از ۲۰۰میلیون ریال تخفیف مالیات داده شد.

رییس اداره صمت الیگودرز بیان کرد :معادن کربنات کلسیم الیگودرز با خلوص ۹۸٪ در جهان یک پتانسیل بوده که در بخش تولید پودر ۳۵۰نفر مشغول به کار می باشند.

او افزود:در بحث فرش ۲۳۰۰بافنده مشغول به فعالیت می باشند و تا کنون چند دوره آموزشی نیز برگزار گردیده است.

سرلک در ادامه بیان کرد:خط قرمز این اداره مردم بوده و با هیچ واحد اقتصادی که خط قرمزها را عبور نمایمد تعارف نخواهیم کرد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرش مالیات الیگودرز صنعت ومعدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد

مسعود ایرانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی