Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:10:58 GMT

اختصاص ۹۰ درصد تسهیلات صندوق به کسب و کارها

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۹۶۹۸

اختصاص ۹۰ درصد تسهیلات صندوق به کسب و کارها

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مجموع تسهیلات پرداختی در حوزه کرونا و غیر کرونا تا پایان سال گذشته را ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۹۰ درصد تسهیلات صندوق در حوزه تامین مالی کسب و کارها و حمایت از اشتغال بوده است.

به گزارش ایسنا اصغر نورالله زاده در یک نشست خبری اظهار کرد: در طول هشت سال گذشته یک میلیون و ۷۰ هزار فقره تسهیلات معادل ۱۳ هزار میلیارد تومان پرداخت کردیم که از این میزان، ۷۵۰ هزار فقره تسهیلات که رقمی معادل ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده صرف حمایت از کسب و کارها شده و می توان گفت که ۹۰ درصد تسهیلات صندوق در حوزه تامین مالی کسب و کارها و حمایت از اشتغال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر سهم اشتغال حوزه های روستایی به ۲۵ درصد افزایش یافته که بخشی از آن ناشی از برنامه هایی بود که اجرا کردیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا درباره حمایت مالی از کسب و کارها در دوران کرونا گفت: در دوران کرونا به منظور تامین مالی کسب و کارها منابعی را با بانک توسعه تعاون به طور مشترک اختصاص دادیم که به تمام واحدهایی که در آن شرایط آمادگی داشتند محصول خود را تولید و افزایش دهند، پنجاه میلیارد تومان از سوی صندوق و پنجاه میلیارد تومان توسط بانک توسعه تعاون اختصاص داده شد.

نورالله زاده افزود: همچنین چندین واحد تولید ماسک و کارگاههای خیاطی را حمایت کردیم و به بنگاههایی که تولید محصولات بهداشتی خود را افزایش دادند صد میلیون تومان تخصیص دادیم.
وی پرداخت تسهیلات به مراکز گردشگری و بوم گردی و باشگاههای ورزشی به شدت آسیب دیده از کرونا را از دیگر اقدامات موثر صندوق در سال گذشته عنوان کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پایان گفت: صندوق تا پایان سال گذشته جمعا ۲۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه کرونا و غیر کرونا پرداخت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید كسب و كار کروناویروس تسهيلات باشگاه های ورزشی ماسك بانک توسعه تعاون اشتغال بازار کار میلیارد تومان کسب و کارها سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۹۰ خانوار در شهرستان جرقویه برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال ثبت نام کردند.

محمد هادی فرازبخت افزود: با تلاش‌های بعمل آمده ۱۱۵ پلاک زمین برای خانوار‌های حائز شرایط تامین شده که با برگزاری مراسمی از طریق قرعه کشی اراضی به متقاضیان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوار‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص می‌یابد.
متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است